Gå til innhold

Ola34


Nord-Trønder

Anbefalte innlegg

Hei - hyggelig å bli etterspurt. Er langt fra daglig inne på disse sidene lengre, det er liten aktivitet her inne, men desto høyere aktivitetsnivå hjemme hos oss, samtidig som det er mange, for meg, nye nick. Derfor er det jo hyggelig å se nick fra personer som vi selv kjempet en kamp sammen med for ikke så veldig lenge siden.

Vår lille krabbat er 14 uker i dag, så vi er fortsatt på det stadiet at det er kjempegøy å skifte bleier! (Hva har vi her tro? Er det en bæsjebleie eller en helt ordinær tissebleie?) Synes tiden har gått veldig fort - sammenlignet med tidens hastighet i de to ukene fra egginnsetting til testing går tiden nå innmari fort. Men så går vi ikke lengre å venter spendt på hva som kommer, men er helt oppslukt av dagen i dag. Det skjer så mye hele tiden, for fjorten dager siden var han ikke i nærheten av å forstå at skal man kunne gripe fatt i noe så må man åpne nevene, men nå griper han mer eller mindre elegangt rundt smukken og tar den ut og putter den inn igjen. Som du sikkert forstå er vi helt henført og det er fullt mulig å få en hel dag til å gå bare ved å sitte å se på miraklet vårt. At de fire cellene som ble satt inn i fjor på denne tiden er blitt til en lys levende og velskapt liten gutt med bittesmå hender og føtter, tær mindre enn erter, små blodårer og et kjempestort smil er et under langt over min fatteevne. Selv om det var tøft med fire prøverørsforsøk begynner det faktisk å friste til gjentakelse også her i huset (og det var ikke planen). Kanskje vi tar en telefon ned til sykehuset i løpet av høsten.....

Hils din bedre halvdel og kos dere videre med gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prillaguri

så hyggelig å lese noe som er svært så likt min egen situasjon. har en ivf gutt på 4 mnd og kjenner igjen alt du skriver.

gud så HELDIGE vi er! jeg og mannen min er også enige: tlf til sykehuset nå til høsten!

trodde ikke jeg ville orke alt det spray og sprøytestyret så kjapt, men ALT er glemt.allerede da han var en mnd gammel var jeg klar til å begynne på nytt!

vi som er så heldige får nyyyyyyyte våre deilige unger.

det er så fantastisk å ha barn at jeg blir helt religiøs av det..som det står i en dåpssalme: kikker man i barnets øyne ser man en flik av himmelen. nærmere himmelen tror jeg ikke man kommer her på jord. alle klisjeer er blitt sanne for meg.

lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig å lese noe som er svært så likt min egen situasjon. har en ivf gutt på 4 mnd og kjenner igjen alt du skriver.

gud så HELDIGE vi er! jeg og mannen min er også enige: tlf til sykehuset nå til høsten!

trodde ikke jeg ville orke alt det spray og sprøytestyret så kjapt, men ALT er glemt.allerede da han var en mnd gammel var jeg klar til å begynne på nytt!

vi som er så heldige får nyyyyyyyte våre deilige unger.

det er så fantastisk å ha barn at jeg blir helt religiøs av det..som det står i en dåpssalme: kikker man i barnets øyne ser man en flik av himmelen. nærmere himmelen tror jeg ikke man kommer her på jord. alle klisjeer er blitt sanne for meg.

lykke til videre.

Gratulerer, jenter! Ivf-gutten min er vel seks måneder nå, og jeg kjenner meg igjen i skildringene deres...

Og så er jeg klar som et egg (ha ha) for nytt forsøk. MEN fikk lang nese da jeg ringte Haugesund i går. Ta kontakt når barnet er halvannet år, sa de. Og så jeg som trodde det var godt nok at man var ferdig med ammingen. Vet dere om praksisen er den samme ved andre sykehus???

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, jenter! Ivf-gutten min er vel seks måneder nå, og jeg kjenner meg igjen i skildringene deres...

Og så er jeg klar som et egg (ha ha) for nytt forsøk. MEN fikk lang nese da jeg ringte Haugesund i går. Ta kontakt når barnet er halvannet år, sa de. Og så jeg som trodde det var godt nok at man var ferdig med ammingen. Vet dere om praksisen er den samme ved andre sykehus???

Hilsen

Høres rart ut. Da jeg ringte Haukeland (vesla var litt over året) for å prate om søskenforsøk, nevnte de ikke henne i det hele tatt. Da var det mer snakk om når det passet for meg.

Vi kan jo prates mer per mail, men jeg hadde bedt om at papirene mine ble videresendt en annen plass. Like kjapt å reise til Bergen som Haugesund.

Snakkes.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres rart ut. Da jeg ringte Haukeland (vesla var litt over året) for å prate om søskenforsøk, nevnte de ikke henne i det hele tatt. Da var det mer snakk om når det passet for meg.

Vi kan jo prates mer per mail, men jeg hadde bedt om at papirene mine ble videresendt en annen plass. Like kjapt å reise til Bergen som Haugesund.

Snakkes.

Hilsen

hei yogi, tenkte jeg det ikke, det er en haugesundsgreie. vurderer seriøst å melde flytting. haugesund setter vel inn bare ett egg også, har jeg hørt, så hvorfor bli der?

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...