Gå til innhold

Har du vært i Thailand?


Gjest Hvorfor be om mindre enn det hele?!

Anbefalte innlegg

Gjest Hvorfor be om mindre enn det hele?!

Jeg og kjæresten tenkte vi skulle dra til Thailand i slutten av januar og bli et par uker...

Blir vel ett par to tre dager i Bangkok, og så..HVOR ANBEFALER DU AT VI DRAR?

Vi er ute etter ett/flere steder hvor en kan oppleve de vakkre strendene og den romantiske stemmningen, slappe av i varmen, bade og spise god mat.

For en stund hvertfall...Er ikke typen som kan ligge på stranda to uker i strekk.Det burde mao finnes en form for tettsted hvor det er litt liv og røre i nærheten (elsker trange smug og store markeder). Skulle gjerne også dratt på en "oppdagelses ferd i bushen" ..en eller annen kulturell opplevelse av noe slag.

Mao vil vi ha alt :-)

Vet DU hvor vi finner det?

Takker for alle henvendelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Hvis dere har erfaring med å kjøre i storbyer, anbefaler jeg dere å leie en bil.

Steder dere absolutt bør besøke:

Det flytede markedet 80 km SV for Bangkok (ikke det i Bangkok)

Hua Hin

Koh Samui (Koh betyr øy)

Koh Phi Phi (Pee Pee)

Phuket (litt utenfor sentrum)

Det er også meget interessant å reise til nord-Thailand, men det er ikke så mange strender der. Det blir også litt for mye stress hvis dere bare skal være der 2 uker.

God reise!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Flere Gode Forslag?!?

Forslagene til Sør er da mer enn gode nok. Selv var jeg i Hua Hin sist juni. Bodde på Central Hua hin Village - paradis på jord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...