Gå til innhold

Hva skjer med meg......


MIKI1365380574

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 24 år som lever lykkelig med min forlovede og lille sønn på 9,5 mnd.For noen uker siden begynte jeg å bli veldig svimmel følte at jeg kom til å svime av flere ganger daglig. jeg ble kvalm, urolig i magen,trykk i hodet,svettet og ble veldig redd for at det skulle være noe alvorlig da jeg følte at bena mine ble helt nummene.Var på legevakta og fikk valium.Tok 1 men kuttet det ut.Har blitt mye bedre men nesten hver dag får jeg akkurat som en klo i hodet mitt ,eller et slags trykk. Har følt meg tiltaksløs og slpp i lange tider og vet ikke hva som skjer med meg.Kan noen hjelpe meg å forstå? MIKI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje er det psykiske årsaker som angst du sliter med. Men det kan jo også ha fysiske grunner. Har du målt blodprosenten din i det siste? Om du ammer og har vært igjennom svangerskap og fødsel, kan det hende at du er helt på felgen med dine jerndepoter. Da kan du bli nummen, uvel og slapp. Jeg synes også at du bør måle stoffskiftet som også kan bli endret i din alder. Dette kan også gi ulike sympomer som du beskriver.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...