Gå til innhold

skal møte en jeg traff på eros chat......


Gjest bigutt

Anbefalte innlegg

Heisann!

Bare sånn til informasjon, jeg er en 17 (snart 18) år gammel bifil gutt. Jeg traff en kar på 23 på eros chat her om dagen. Vi har utveksla bilder, og prata på telefon. Er ikke helt siker på hva som skjer, men vi kommer til å mtes en gang snart. Muligens hjemme hos meg i helga....

Føler meg ganske sikker på at han er en åleit kar, men helt sikker kan man jo aldri bli.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å møte han på et offentlig sted først? Han kan jo være en 55 år gammel pervo med kniv i baklomma. Eller en gjeng 20 år gamle nazier som er ute etter å denge homser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, hør på nick.

Du kan faktisk gå på en smell om du er så dum at du ikke møter han på et offentlig sted først, og selv om du gjør det kan du fint gå på en smell i det dere stikker til et mer intimt sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest godt og vondt

For all del, hør på rådene nedenfor!!! Flere homser har blitt drept på den måten.

Det beste når man skal ha en date, er ALLTID å treffes ute (på cafe el.lign), og første gang bare for en times tid. Lat som du har en avtale etterpå ,slik at du bare avtaler et kortere treff. Det kan jo faktisk hende at du ikke liker han engang, og da er det greit å ha en unnskyldning til å dra!

Så kan du heller avtale et nytt treff dagen etter, hvis dere liker hveranre (eller evt. "avlyse" den andre "avtalen" din).

For all del, ta forhåndsregler, og bruk "magafølelsen" din!!!

Hilsen en med bred erfaring med nett-dater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta han med hjem, gå på kafe el.l. første gangen. Mange gutter som har blitt voldtatt... Hvis du ikke er interessert i han som kjæreste, møt han på byen, sammen med venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...