Gå til innhold

Har dere bestemt dere (valget)


Gjest Jenny K.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Da er vi ikke enige, gitt..

KRF&FRP er de eneste jeg er HELT sikker på at jeg ikke kan stemme på, jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilket som er hesligst.

Jeg står og vipper mellom Venstre og SV, som begge har enorme pro og cons..

Venstre er de jeg er mest enige med, det har et idealistisk fundament jeg liker og jeg støtter mange enkelt saker. Desverre eier ikke venstre ryggrad og er tenkelige til å sammarbeide med hvemsomhelst, og spesielt fryktet er her KRF..Da hjelper det ikke en tøddel at vi ellers er aldri så enige.

SV, derimot har et ideologisk fundament som irriterer meg, og som liberalisten i meg hater, men jeg synes de har kjempemasse gode saker på plakaten i år. Dessuten er det de eller AP som er eneste av betydning om en ikke vil ha blått byråd og det vil jeg ikke.. Og AP er jo en bunsj med vassplanter som jeg heller ikke har lyst til å stemme på i år..

Så dilemaet mitt er om jeg skal stemme etter ideologi, enkeltsaker, eller bare rett og slett på de som gjør det vanskeligst for FRP..

Greit det fortsatt er litt betenkningstid:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forstanden intakt og stemmer verken konservativt eller på marginale og meningsløse klovnepartier.

Med andre ord: Sv eller Ap, follow your dream eller taktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg har forstanden intakt og stemmer verken konservativt eller på marginale og meningsløse klovnepartier.

Med andre ord: Sv eller Ap, follow your dream eller taktisk.

Med en slik arroganse så får du sikkert mange med deg.

(ironi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...