Gå til innhold

Når han ikke vil ha sex


Gjest Luv

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg er i en litt fortvilet situasjon.

Situasjonen er at jeg har lyst og han har ikke. Den seksuelle apetitten min er stor men jeg vet at jeg skal slå meg til ro med at seksuell lyst varierer.

Han vil et par ganger i uken. Jeg vil gjerne mer.

Vi har vært sammen i to år, han er 31 og jeg 27. Jobb og hverdag er travel.

Vi snakker åpent om dette, har ingen problemer i forholdet og han er ikke utro og langt i fra homofil.

Har lest en del på forumene her og ser at dette er spørsmål de som svarer har til de som lurer på hva dette kan være når han ikke har lyst. Kan derfor liksågreit avkrefte at dette er situasjonen vår.

Det er vanlig at menn har sterk seksuell lyst. Dessverre er ikke dette slik vi har det.

Jeg har prøvd det meste. Kle meg sexy, ta kontroll, la han lede med mer....

Han tenner på meg. Det er bare hyppigheten det er noe feil med. 2 ganger i uken?

Mannen ønsker også å gjøre noe med dette. Hva gjør vi? Og hvorfor har han ikke mer lyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sex sex sex

2 ganger i uken? Det er jo langt over gjennomsnittet, er det ikke?

I løpet av dagen sender jeg og samboer mail og sms til hverandre og legger planer om hvor fin sex vi skal ha når kvelden kommer, - og så kommer kvelden, og da - ja, da sovner vi.

Men skjønner at du fortviler når du har mer ork enn ham.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ganger i uken? Det er jo langt over gjennomsnittet, er det ikke?

I løpet av dagen sender jeg og samboer mail og sms til hverandre og legger planer om hvor fin sex vi skal ha når kvelden kommer, - og så kommer kvelden, og da - ja, da sovner vi.

Men skjønner at du fortviler når du har mer ork enn ham.

:)

Både han og jeg syns det er litt lite. Men så ork ikke han. Han har lav lyst når han har det travelt. Jeg har lyst nesetn når som helst og selv om jeg har det travelt.

Han vil gjøre noe for å øke lysten. Gode råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sex sex sex

Både han og jeg syns det er litt lite. Men så ork ikke han. Han har lav lyst når han har det travelt. Jeg har lyst nesetn når som helst og selv om jeg har det travelt.

Han vil gjøre noe for å øke lysten. Gode råd??

Tja... Får han nok vitaminer? Sjekk ut disse greien for økt energi hos sunkost, kanskje verdt et forsøk?

http://www.sunkost.no/produkter/index.asp?segment=6&session=1190180062602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både han og jeg syns det er litt lite. Men så ork ikke han. Han har lav lyst når han har det travelt. Jeg har lyst nesetn når som helst og selv om jeg har det travelt.

Han vil gjøre noe for å øke lysten. Gode råd??

Ginseng skal være godt for sexlysten har jeg hørt. Det skader ikke å prøve i alle fall. Koster i underkant av en hundrings for ei flaske og selges på dagligvaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både han og jeg syns det er litt lite. Men så ork ikke han. Han har lav lyst når han har det travelt. Jeg har lyst nesetn når som helst og selv om jeg har det travelt.

Han vil gjøre noe for å øke lysten. Gode råd??

Dessverre er det kanskje slik at dere ikke er "kompatible" mht. sexlyst.

Normalt er det jo mannen som har mere lyst (som i mitt tilfelle), men det er jo greit å se at det kan være omvendt.

Dersom du er glad i partner må man vel bare leve med det.. og ordne seg selv når man blir for frustrert.. :-)

Tradisjonelt skaffer jo mannfolk seg elskerinne i slike situasjoner.. kanskje moderne damer skaffer seg elsker.

Men det er ikke særlig realt gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dette var da interessant

Kan det være at dette er en klassisk konflikt mellom mann og kvinne: han vil ha kos og nærhet, hun vil ha sex?

Visstnok bekreftet av Dagbladet for vel en uke siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma til barna

Du er ikke alene, men jeg synes ikke du skal klage på 2 x uka. Det er faktisk ganske ofte det!

Om du ønsker mer enn han kan gi, og du fortsatt ønsker å være i forholdet, får du tilfredsstille deg selv.

En liten "trøst" er at sannsynligheten for at dere får lik lyst blir større etter at dere evt. får barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...