Gå til innhold

JIPPI :)


Lillemor73

Anbefalte innlegg

Ser det er mange som har misslyktes :( huff så leit, har ikke ord. Ønsker at alle skal få barn i magen.

JEG HAR BARN I MAGEN :)

¨KAN IKKE TRO AT DET ER SANT :)

MEN DET ER DET :)

ER BARE SÅ VANVITTIG LYKKELIG

har gått rundt med dollarglis i hele dag, i allefall siden kl to da jeg fikk resultatet.

Alle dere det ikke gikk med : ikke gi opp - det er bare til å mote seg opp igjen og prøve, en dag må det være deres tur også.

Mange klemmer fra Lillemor med barn i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prillaguri

GRATULERER! du skal bli mamma! da jeg fikk positivt svar etter ivf, tenkte jeg at dette kan umulig gå bra.

syntes jeg hadde hatt nok flaks bare med å lykkes med forsøket....at det virkelig skulle bli et barn 9 mnd seinere følte jeg som en umulighet.

i dag er min lille gutt 4 mnd.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Lillemor ! Det er kjempekos å se at det går bra for noen også. Jeg tror vi trengte en skikkelig gladmelding her nå.

Du får kose deg masse i tiden fremover, og ta godt vare på spiren din !

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo få gratulere deg med den fantastiske nyheten. Det er jo fantastisk! Så flott med en glad melding etter alle vi andre som ikke klarte det. Det viser at det er håp!!!!

Lurer på om du tok forsøket ditt på KK, for da tok vi det samtidig!

Er dette ditt første forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo få gratulere deg med den fantastiske nyheten. Det er jo fantastisk! Så flott med en glad melding etter alle vi andre som ikke klarte det. Det viser at det er håp!!!!

Lurer på om du tok forsøket ditt på KK, for da tok vi det samtidig!

Er dette ditt første forsøk?

Hei

Ja jeg var på kk og dette var først forsøk. Helt utrolig at dette gikk bra, du skjønner jeg hadde ni egg ved uttak, fire ble befruktet, tre av de ni var for små til å kunne bli befruktet, på innsettingen var et egg firedelt og mye grums på ( dvs dårlig ) ett egg tre delt og litt finere, de to ble satt inn, det tredje var to delt og det siste delte seg ikke. Så etter innsetting var jeg helt sikker på at dette ikke gikk. Tok meg en røyk rett etterpå !!!

Men nå er jeg altså GRAVID !! helt utrolig.

Ønsker deg masse lykke til videre. Neste gang er det din tur :)

Klemmer fra lykkelige Lillemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Ja jeg var på kk og dette var først forsøk. Helt utrolig at dette gikk bra, du skjønner jeg hadde ni egg ved uttak, fire ble befruktet, tre av de ni var for små til å kunne bli befruktet, på innsettingen var et egg firedelt og mye grums på ( dvs dårlig ) ett egg tre delt og litt finere, de to ble satt inn, det tredje var to delt og det siste delte seg ikke. Så etter innsetting var jeg helt sikker på at dette ikke gikk. Tok meg en røyk rett etterpå !!!

Men nå er jeg altså GRAVID !! helt utrolig.

Ønsker deg masse lykke til videre. Neste gang er det din tur :)

Klemmer fra lykkelige Lillemor

Hei, tenkte det var deg jeg lå på samme rom som på uttaks dagen. Så flott at det gikk for deg da. Håper du ruger veldig bra. Det var nok meningen at du skulle bli gravid. Heldiggris - på første forsøk også! Det er bra at noen lykkes det gir oss en piff til å forsette. Jeg hadde 18 egg men det var bare ett som var bra nok til å settes inn igjen....så da gikk det til h......

Starter sikkert opp igjen i desember.

*lykke til videre i svangerskapet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...