Gå til innhold

Omtrent som "jomfruturen"


Gjest Suono

Anbefalte innlegg

Hei. Som noen kanskje leste på et tidligere innlegg er jeg gammel ivf-er, men med lang pause bak meg i gamet.

Nå har jeg sprayet i 9 dager og skjønner at hukommelsen er skånsomt selektiv :o)

Hadde glemt at en vissen eføy faktisk er verdt å stortute over, at singlet er akkurat passe antrekk i 14 graders høstvær, at buksene faktisk krymper (de GJØR det!!!!!) Og dessuten at GonalF gjør ferskenhud til vulkansk kviselandskap. Blææææ

Og snart er det uttak. Dette bare BØR det bli barn av - et veloppdragent et også ;-)

Hormonell hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, man merker disse medisinene. *s* Som den optimist jeg er, har jeg for sikkerhets skyld kjøpt nye bukser nå - tilpasset størrelsen under forsøket. Jeg har jo ikke tenkt å bli noe særlig slankere de neste månedene heller.... ;o)

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg kjenner deg ikke fra tidligere da jeg er ny her, men jeg ville bare ønske deg velkommen tilbake og lykke til med forsøket ditt.

Hormoner er noe vanvittig spennede og frustrerende. Håper at det går bra med plantene dine og kvisene. Jeg strever nå med å få dem vekk. Så hos meg går det i rensing av ansiktet og ansiktsmasker og damp-bad til alle døgnets tider. Kvisene skal vekk....

*lykke til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...