Gå til innhold

Soveromslyder


Vectrex

Anbefalte innlegg

jeg bor sammen med dama mi i en liten kjellerleilighet hos ei dame på 75år. Vi er glade i sex og praktiserer det flere ganger daglig. Og det må sies med en gang. Det er IKKE lydløst!

Vi har bodd i denne leiligheten i 13mnd, og det har gått greitt.

Men her om dagen kom bomba.

Hu som eier huset sa til oss at vi bråkte alt for mye når vi hadde sex. Hun ville ikke ha sånt tull og vi burde flytte inn i et murhus. Så nå ville hun ha oss ut av leiligheten.

Hvordan reagere man på noe sånt? Vi stod bare måpende tilbake. Det var jo flaut som f... kjæresten min synes det var så flaut hun tør nesten ikke ha sex med meg mer. Burde vi flytte eller gi faen i heile dama?Har hun i det hele tatt lov til å hive oss ut?

Jeg fatter ikke at hun tørte å si det en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det fatter ikke jeg heller. Ikke mange, verken på 75 eller 25, som ville ha våget å ta opp dette med dere.

Kanskje hun er misunnelig? Hva med trekant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daredevil

Stakkars, hun er vel brydd (og irritert).

At hun tørte? Jamen, dere må jo ha skjønt at hun har hørt dere? Det er jo DERE som burde være flaue?

Har aldri skjønt meg på de som føler de må bråke så jævli når de har sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stakkars deg

Man skal alltid stå på sitt. Aldri prøve å sette seg inn i andres situasjon. Aldri vise hensyn hvis det koster noe. Du må være en stor tosk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for dere at dama har vært pinlig berørt av disse lydene i 13 mnd, og endelig har turt å si i fra. Det er hennes hus, og da skulle det ikke være så stort forlangende om hun ikke ønsker slike lyder i eget hus.

Jeg er ung, og orker ikke høre andres sexlyder, jeg blir både flau, irritert og svært ukomfortabel. Tenk deg da hvordan et eldre menneske må oppleve dette. Joda, dette er en del av deres privatliv, men når dere er i den situasjon at dere leier, så må dere nødvendigvis ta hensyn.

Synes det var særdeles tøft av dama, hun turte jo ikke de forrige 12 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere har vært lite hensynsløse siden dere har hatt så støyende sex. Stakkars dame sier jeg!

Jeg har selv bodd rett under et par som holdt på å rive senga ned hver kveld, og i tillegg bråkte noe djevelsk. Første gang kan det være underholdende, men det blir slitsomt i lengden skal jeg love deg!

Finn et annet sted å bo eller demp dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten får dere dempe lydnivået når hun er hjemme, eller så får dere flytte. Lukk døre, vinduer, skru på litt musikk.

Hun har jo tydeligvis gitt dere 13 mnd. på å skjønne at man tar hensyn til naboer, nå er det deres tur. Tenk om det var din mor eller bestemor...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det strengt tatt er dama som eier huset kan det jovære greit å dempe seg litt.

Sexen blir jo ikke bedre av at man "gauler" mest mulig!!!

jo, det blir den.

utrolig bra å slippe seg løs. å passe på å være stille og konsentrere seg om det er kanskje spennende en gang i blant, men ellers skaper det bare unødvendige spenninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare si at i motsetning til de andre her så skjønner jeg deg veldig godt. kjempeproblem dette. og faktisk, så bør dere nok vurdere å flytte. for jeg skjønner jo damen på 75 også da... men man bør kunne rope ut om man ønsker det, og hyle litt av glede... veldig deilig og bra det. går såklart an å ikke gjøre det, men da blir man nødt å holde litt tilbake.

enten flytte, eller leve med å kun bråke når dere har sett damen gå til butikken eller slikt... kjedelig det der.

murhus er fint! aner ikke hva jeg ville gjort om naboen banket på. ville jo ikke flyttet. men ville blitt veldig stresset av det ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo, det blir den.

utrolig bra å slippe seg løs. å passe på å være stille og konsentrere seg om det er kanskje spennende en gang i blant, men ellers skaper det bare unødvendige spenninger.

Unødvendige spenninger??? Ingen spenning er unødvendig vel. OG jeg mener ikke at man ikke skal gi lyder fra seg, men når han selv gjør et poeng ut av at de har sex med mye volum, så virker det for meg som det er "gått sport i det". Ikke fordi det faller seg naturlig.

Jeg kan utmerket ha meget god sex uten at resten av nabolaget trenger å høre hva som foregår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unødvendige spenninger??? Ingen spenning er unødvendig vel. OG jeg mener ikke at man ikke skal gi lyder fra seg, men når han selv gjør et poeng ut av at de har sex med mye volum, så virker det for meg som det er "gått sport i det". Ikke fordi det faller seg naturlig.

Jeg kan utmerket ha meget god sex uten at resten av nabolaget trenger å høre hva som foregår.

noen ganger, så vil man bare ikke, og det er godt å skrike litt.

unødvendige fysiske spenninger altså, muskelspenninger ala, var et lite ordspill der, å holde tilbake er ikke bra, iallfall ikke hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Så du forstår ikke hvorfor damen ikke er interessert i deres sexliv? Besynderlig, hvem er det som ikke liker å høre på at andre har sex (...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bombadilla

Så du forstår ikke hvorfor damen ikke er interessert i deres sexliv? Besynderlig, hvem er det som ikke liker å høre på at andre har sex (...)

Det er morsomt i ca 3 minutter, så er det ikke morsomt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...