Gå til innhold

Sony Ericsson P800


Gjest pplppl

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner denne telefonen? Jeg trenger en tidsplanlegger telefon i ett og vurderer denne men den virker veldig stor. Noen som vet hvordan den er ellers?

Finnes andre lignende typer som kanskje ikke er så store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor omfattende tidsplanlegger trenger du da?

Jeg mener, det er jo etter hvert ganske bra kalender/kontakt/oppgaveliste osv i andre mobiltelefoner, som fx kan synkroniseres mot Outlook på pc'n din. Fx SonyEricssons T610. Den har dessuten Bluetooth, greit når du skal "sync'e" mot pc'n. Du må bare kjøpe en "bluetooth-dongle" (liten dippedutt til ca 500 kr eller mindre på komplett.no). T610 er på tilbud (med binding) for ca 2200 +/-. Jeg er kjempefornøyd med min! :-)

Spør om du lurer på mer, eller studer telefonen på http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?page=start

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...