Gå til innhold

Sette inn mere ram


terningkast6

Anbefalte innlegg

Jeg har en pc med pentium III processor, 128 MB ram.

Disk C har kapasitet 15,9 GB, 11.5 GB ledig.

Disk D har 988 MB, 320 MB ledig.

Har lyst til å sette inn en ekstra ram-brikke for å få bedre ytelse. Er det løsningen, eller er det mer som må gjøres for å få en raskere pc som er up-to-date?

Min blir 3 år i desember, og den har fått ny harddisk for noen måneder siden, den gamle ble ødelagt.

Egentlig hadde jeg tenkt å bytte den inn i en nyere modell, men det er kanskje ikke nødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bruke kabinettet og den nye harddisken, og kjøpe nytt hovedkort, grafikkort og mer ram, og evt. en cd-brenner etc. om du ikke har.

Det kan bli billigere og minst like bra som å kjøpe en helt ny.

www.komplett.no eller www.mpx.no er et par steder du kan kjøpe slike pc-komponenter.

Du har sikkert en datakyndig kompis som kan hjelpe deg (?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...