Gå til innhold

På`n igjen


heli

Anbefalte innlegg

Er i gang med 3. forsøket og begynner med spray søndag. Både gleder og gruer meg jeg... Håper antall egg blir som sist, 16 stk. Det ble bare 3 igjen når det var klart til innsetting, alle med ICSI. Det er bestemmt at alle egg skal få speialbandling neste gang, så vi håper vi har flere å gå på.

Vi har også den siste tiden blitt vurdert som besøkshjem for barn trenger litt ekstra støtte i hverdagen. Saken er avgjordt, og en gutt på 17 mnd skal tilbringe 2 helger i måneden hos oss. Desverre ble han syk, så vi må vente til neste helg før han kommer. Prossessen har vært veldig positiv, og anbefales andre som har tid, plass og kjærlighet å gi til en som trenger det. Skal si at fokus på å få egne barn blir forsterket, men den glede av å kunne gi et barn litt ekstra støtte gir positiv effekt i fulle månn.

Lykke til alle som er i løypa.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du/ dere er besøkshjem. Kan tenke meg at det gir noe helt spesielt ekstra! HVor henvender man seg for det? Dette kunne jeg tenke meg. Må man være gift?

Lykke til med spraying til alle døgnets tider. Det er bare å ønske hormonen velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du/ dere er besøkshjem. Kan tenke meg at det gir noe helt spesielt ekstra! HVor henvender man seg for det? Dette kunne jeg tenke meg. Må man være gift?

Lykke til med spraying til alle døgnets tider. Det er bare å ønske hormonen velkommen!

Du/dere henvender dere på barnevernet lokalt der dere bor. Man trenger ikke å være gift. Lykke til !

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...