Gå til innhold

hjelp


nervevrak snart

Anbefalte innlegg

nervevrak snart

Hjelp nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre. Økonomien er helt over styr og jeg har fem barn og forsørge. Neste uke sitter jeg antagelig på gata med alle sammen.Jeg har søkt sosialen om hjelp, prøvd og får en avtale med kreditor og prøvd og låne penger, alt uten hell. Jeg har store smerter i brystet på grunn av angst. Har ingen og snakke med, så det blir veldig tøft.

Jeg kunne jo spurt mine foreldre om lån, men med en far som har forgrepet seg på meg seksuellt i 10 år så er det ikke første plass man hendvender seg. Er det noen som kan hjelpe meg før selvmordstankene tar overhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært på sosialkontoret? De plikter å hjelpe deg økonomisk. Få til avtale med dem, ring eller bare gå dit.

De har også mulighet til å hjelpe deg med økonomistyring. Dette er viktig i og med at du har 5 barn. Også for at dine inkassokrav ikke skal bale på seg og bli kjempestore.

Sosialtjenesten ser det som viktig å hjelpe folk med husleieutgifter og strømregning.

Du kan få dekket dine utgifter til barnehage gjennom barnevernet.....

Barnevernet har også mulighet til å bidra med hjelpetiltak ift. dine barn.

Du viser at du står på ved de grep du har gjort med økonomien din.

Stå på, ikke gi deg.Krev hjelp og du vil få det. Barnefamilier prioriteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...