Gå til innhold

Angående det å pynte seg


Moraki

Anbefalte innlegg

Jeg har oppdaget at de fleste her inne mener det er bedre med for lite pynt enn for mye. Hva mener dere egentlig med det?

Jeg bruker gasnke mye smykker, da dette er veldig naturlig i min familie. Jeg liker å pynte meg, selv om jeg bare skal på jobb. Liker å se velstelt ut. Jeg liker å sminke meg og være fin, jeg bryr meg veldig om hvordan jeg ser ut dersom jeg skal noe spesielt. Selvsagt kan jeg gå rundt i min egen leilighet med hullete pysj, Lille My-topp på hodet og usminket mens jeg ser på TV og har sikkel rundt munnen og spiser alt jeg kommer over, men jeg liker å se pen og pyntet ut dersom det er noe som skal skje.

Til dere mannfolk: Dersom du tok med en jente ut på kafé, og hun var mer pyntet enn det du mener er dagligdags, hadde det vært dumt? Jeg mener ikke kjole og hvitt og "Gjort på to timer"-sminke, men kanskje et knelangt skjørt, skoletter (altså sko som har litt hæl, men som ikke går for høyt opp på beinet, kanskje ved ankelen) og sminket pent (ikke vulgært).

Siden idéen er å være seg selv, burde da ikke jeg få gå med de smykkene jeg vil og pynte meg uten å føle meg dum for det, selv om andre kanskje ville hatt på seg jeans?

Hmmmm...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pønteguri

Det går da utmerket an å pynte seg med jeans også????

Hvem har gitt deg inntrykk av at du ikke "får lov" å pynte deg? Alle liker vel å pynte seg? (Selv om ikke alle helt får det til, lissom...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg har også inntrykk av at mange her inne mener at naturlig&causal er best. Jeg er som deg uenig..:o)

Jeg liker utringet, kort, trangt og blankt..

Jeg liker røde leppestifter og kullsort kajal, og jeg liker smykker..

Jeg mener såkalt naturlig&sporty er råkjedelig og i verste fall stygt.

Godt mulig jeg er tacky&vulgær, men MYE heller det en kjedelig!

Og jeg får den oppmerksomheten jeg behøver både på dates og ellers, bare så det er sagt..;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også inntrykk av at mange her inne mener at naturlig&causal er best. Jeg er som deg uenig..:o)

Jeg liker utringet, kort, trangt og blankt..

Jeg liker røde leppestifter og kullsort kajal, og jeg liker smykker..

Jeg mener såkalt naturlig&sporty er råkjedelig og i verste fall stygt.

Godt mulig jeg er tacky&vulgær, men MYE heller det en kjedelig!

Og jeg får den oppmerksomheten jeg behøver både på dates og ellers, bare så det er sagt..;o)

laguna: høres ut som meg du :) hyggelig det ikek bare er meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...