Gå til innhold

har det forjævlig - faller tilbake


VinterSalg

Anbefalte innlegg

hatt det kjempe fint de siste dagene.. alt har vært flott.. har til og med sittet og ledd for meg selv.. Men så nå de to siste dagene har alt gått nedover.. I går begynte jeg å gråte uten grunn midt i kantina. Og nå nettopp prøvde jeg å være sympatisk ovenfor en i klassen min hviss far risikerer fengsel. Hun spurte om nr mitt, og jeg gav henne det jo.. tenkte ikke det kunne være noe galt id et.. så ringte typen hennes meg opp og skjefta som en gærning.. kalte meg syk fittekjerring og masse sånn dritt fordi jeg minte henne på det og sånt.. og så plutselig ble den muren jeg har klart å bygge opp revet ned. Har klart å komme meg ut av det ryktet jeg hadde, og har nå over 300 venner uten å overdriver, husker navnet på 50%. Men er redd for at nå som en del av det er på vei til å falle tlbake, så kan resten det og.. er SJELDEN jeg griner, og da griner jeg i alle fall ikke i 1 time sånn som nå.. er så jævlig forbanna og lei meg og alt som er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er skikkelig leit når man blir misforstått slik du ble. Du mente det vel, og så ble det mottatt helt annerledes. Skjønner godt at du er lei deg. Men ikke gi opp! Det kommer tider etter dette! :o) Ha en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...