Gå til innhold

Private klinikker - hvilken skal jeg velge


ankis1365380566

Anbefalte innlegg

ankis1365380566

Jeg har fått negativ tilbakemelding i dag etter 3. forsøk ......egget festet seg ikke denne gangen heller. Spekulerer på å prøve en annen klinikk - vil liksom ikke gi meg her. Tror kanskje jeg tåler en gang til.Men bor i Bergen, og her har man ingen. Så da er spørsmålet. Volvat i Oslo, Røde Kors i Oslo eller en av klinikkene i Danmark. Noen som har et eller flere gode råd ?

Nå skriver jeg refusjonssøknad og synes veldig synd på meg selv...og på dere andre som er i samme situasjon. Er det flere fra Bergens traktene her ? Noen som kjenner til alternativ behandlere som er flinke - og som kan anbefales ?

Kan ikke gi opp før det er time out tror jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Etter 4 forsøk i norge var jeg dritlei hele det norske helsevesnet,så vi dro til danmark,århus,cikonia.Der fikk vi nytt håp.De er helt fantastiske der,kan annbefale på det sterkeste.Etter 5 forsøk der,kom go jenta våres.Vi vurderer å dra tilbake dit om ikke lenge.Perfekt behandling der,varme snille folk,som virkelig vil hjelpe.Kontakt dem.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...