Gå til innhold

Vinglass


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg har to alldeles praktfulle vinglass som rommer 0,7 liter hver.

....det blir akkurat to glass til hver fra en treliter når man har trukket fra litt svinn som søling og sånt! Bare å si fra om du skal på Oslotur ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to alldeles praktfulle vinglass som rommer 0,7 liter hver.

....det blir akkurat to glass til hver fra en treliter når man har trukket fra litt svinn som søling og sånt! Bare å si fra om du skal på Oslotur ;-)

Jeg har sett en salatbolle/bolle til gullfisk(?) som lignet et STORT vinglass.. dere skulle kanskje hatt det? Og så kunne dere sagt at dere kun drakk ett glass (en flaske...):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to alldeles praktfulle vinglass som rommer 0,7 liter hver.

....det blir akkurat to glass til hver fra en treliter når man har trukket fra litt svinn som søling og sånt! Bare å si fra om du skal på Oslotur ;-)

Skal tro hvor stort glasset mitt var? Vent litt - jeg må opp og måle!

Næsj det var bare et pingleglass på 3 dl jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett en salatbolle/bolle til gullfisk(?) som lignet et STORT vinglass.. dere skulle kanskje hatt det? Og så kunne dere sagt at dere kun drakk ett glass (en flaske...):)

Takk for tilbudet, men vi har jo allerede vinglass!

*tenker litt*

...kunne vi låne cognacglasset ditt likevel? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...