Gå til innhold

når han sitter i rullestol..


Gjest glad i han uansett

Anbefalte innlegg

Gjest glad i han uansett

Jeg har fått veldig god kontakt med en mann som jeg liker veldig godt. Han er snill, hyggelig, ærlig, søt og pen og nydelig på alle måter. Denne mannen sitter i rullestol. Nå vet ikke jeg hvor stor del av han som er lam, og jeg vil egentlig ikke spørre. Men dersom vi hadde blitt et par, kunne vi aldri hatt sex da? hvordan funker dette egentlig? jeg vet spørsmålet kanskje kan virke litt støtende for noen, men det er i allefall ikke sånn ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsett videre og så finner du ut av dette etterhvert. Hvis han har samme interesse for deg som du av ham så kan du regne med at alt er greit. Det at han er lam i beina har ingenting med sexuallivet å gjøre hvis andre kroppsdeler fungerer. Hvis ingenting fungerer annet enn hodet ville jeg sett stort spørsmålstegn. Kjente en mann som var helt deformert, kroppen var liten som på en treåring mens hodet var unormalt stort. Denne mannen var usedvanlig begavet og gjorde stormende karriere som advokat. Da han døde ung i begynnelsen av tredveårene hadde han giftet seg og hans kone var gravid. Det sitter fortsatt en smerte i mange som kjente han over at han ikke rakk å se den fantastiske sønnen han fikk, og at sønnen ikke fikk oppleve den usedvanlige faren som brøytet vei for så mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...