Gå til innhold

Spray date fjortis?


Gjest signaturen min

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spray Date er vel rimelig harmløst, så jeg ser ikke problemet.

Dessuten får ikke gutter noen svar med mindre de gjør en innsats der. Jeg har i hvert fall ikke fått et jævla svar på min profil, og den har liggi der i over ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signaturen min

Spray Date er vel rimelig harmløst, så jeg ser ikke problemet.

Dessuten får ikke gutter noen svar med mindre de gjør en innsats der. Jeg har i hvert fall ikke fått et jævla svar på min profil, og den har liggi der i over ett år.

Ok. Man kan vel bare maile med folk; trodde det var et sted hvor man lette etter date, ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Man kan vel bare maile med folk; trodde det var et sted hvor man lette etter date, ser du.

Det er vel flere hundretusen nordmenn som er registrert der, og jeg tviler på at alle er like seriøse.

Noen er nok som meg og stikker innom når de kjeder seg på jobb.

Men nå er det kanskje greit å se ann hva fyren har skrevet i profilen sin. F.eks. er det jo noe tvilsomt om han søker etter en elskerinne eller elsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signaturen min

Det er vel flere hundretusen nordmenn som er registrert der, og jeg tviler på at alle er like seriøse.

Noen er nok som meg og stikker innom når de kjeder seg på jobb.

Men nå er det kanskje greit å se ann hva fyren har skrevet i profilen sin. F.eks. er det jo noe tvilsomt om han søker etter en elskerinne eller elsker :)

Jeg er ikke med i spray date selv, så jeg er ikke inne på de sidene. Så det er kanskje hans hemmelighet? Nei, han er nok helt useriøs. Det har jo ikke noe med meg å gjøre, men var bare litt nysgjerrig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...