Gå til innhold

19 år og tannlege


Gjest dinoa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror du må betale, men du må jo gå uansett....:)

ja..vet jeg må betale, men det er vel en eller annen form for aldersrabatt hvis man går til skoletannlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..vet jeg må betale, men det er vel en eller annen form for aldersrabatt hvis man går til skoletannlegen?

Du er for gammel til å gå til skoletannlegen. Det er vel 18 år som er siste gang man får gå dit.

Du kan ta kontakt med studenthøyskolen i Oslo. Sisteårs-studenter på tannlegestudiet tar pasienter, til sterkt nedsatt pris.

http://www.odont.uio.no/pasientbehandling/index.html

Klippet derfra:

"Dersom du ønsker å bestille time eller om du har spørsmål om behandling,

kan du kontakte resepsjonen: 22 85 20 00. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er for gammel til å gå til skoletannlegen. Det er vel 18 år som er siste gang man får gå dit.

Du kan ta kontakt med studenthøyskolen i Oslo. Sisteårs-studenter på tannlegestudiet tar pasienter, til sterkt nedsatt pris.

http://www.odont.uio.no/pasientbehandling/index.html

Klippet derfra:

"Dersom du ønsker å bestille time eller om du har spørsmål om behandling,

kan du kontakte resepsjonen: 22 85 20 00. "

nei.. ikke hvor jeg kommer fra. Min søster på 27 år går forsatt til skoletannlegen! Hun fikk noen prosenter da hun var 19 år. Tror det at hun betalte 25 prosnt av prisen. Når hun ble 20 år 50% og fult når hun ble 23 år. Det var det jeg lurte på om det fortsatt er slik!

Tror det må være noe med fylket å gjøre for i en annen by her er det også slik at man kan gå til skoletannlegen så lenge man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. ikke hvor jeg kommer fra. Min søster på 27 år går forsatt til skoletannlegen! Hun fikk noen prosenter da hun var 19 år. Tror det at hun betalte 25 prosnt av prisen. Når hun ble 20 år 50% og fult når hun ble 23 år. Det var det jeg lurte på om det fortsatt er slik!

Tror det må være noe med fylket å gjøre for i en annen by her er det også slik at man kan gå til skoletannlegen så lenge man vil.

eller foresten. Det kan ikke være det med fylket heller. Samboeren min fikk rabatt hos skoletanlegen da han var 20 år. Han kommer fra en helt annen del av landet enn her.

Alt jeg vil vite er hvor mye rabatten er på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller foresten. Det kan ikke være det med fylket heller. Samboeren min fikk rabatt hos skoletanlegen da han var 20 år. Han kommer fra en helt annen del av landet enn her.

Alt jeg vil vite er hvor mye rabatten er på!

75% FREM TIL DU ER 20 ÅR!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. ikke hvor jeg kommer fra. Min søster på 27 år går forsatt til skoletannlegen! Hun fikk noen prosenter da hun var 19 år. Tror det at hun betalte 25 prosnt av prisen. Når hun ble 20 år 50% og fult når hun ble 23 år. Det var det jeg lurte på om det fortsatt er slik!

Tror det må være noe med fylket å gjøre for i en annen by her er det også slik at man kan gå til skoletannlegen så lenge man vil.

Jøss, det er da ikke noen "skoletannlege" da. Det ligger jo i navnet, de tar seg kun av elever i grunnskolen.

Merkelig ordning. I Oslo, hvor jeg er vokst opp, er det iallefall slik jeg beskrev for deg tidligere. Og det er IHVERTFALL ikke blitt noe bedre, tatt i betraktning kommunenes stramme økonomi, der de prøver å skjære ned og slakte alle poster de bare kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. ikke hvor jeg kommer fra. Min søster på 27 år går forsatt til skoletannlegen! Hun fikk noen prosenter da hun var 19 år. Tror det at hun betalte 25 prosnt av prisen. Når hun ble 20 år 50% og fult når hun ble 23 år. Det var det jeg lurte på om det fortsatt er slik!

Tror det må være noe med fylket å gjøre for i en annen by her er det også slik at man kan gå til skoletannlegen så lenge man vil.

Det er kommunal tannklinikk hvor alle kan gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...