Gå til innhold

HCH-nivå etter spontanabort


hegga

Anbefalte innlegg

HEisan !

For et døgn siden var jeg lykkelig gravid etter IVF-forsøk. NÅ har jeg abortert. Fikk på ultralyd i dag vite at det var to fostersekker.To timer etterpå aborterte jeg. HAr noen erfaringer med at en mistes mens det andre sitter igjen. Hvor lenge etter aborten går det an å teste seg på nytt mon tro ? HAr hørt at HCG-nivået "sitter igjen" en tid etter aborten. NOen som vet ?

Hilsen ulykkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mistet ved 2.forsøk ved uke 5. Jeg har testet flere dager etter på med positivt resultat.Jeg tror at det kan ligger der for ganske mange dag. Trøste klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var trist å høre. Men det kan godt hende at det bare er den ene som har sluppet taket. En hcg-måling vil ikke gi noe svar på det før om 1-2 uker (kanskje litt kortere, siden det er så tidlig). Men hvis du tar to hcg-målinger, kan du se om den øker eller synker. Hvis den øker, er det sannsynligvis en igjen der inne. Den sikreste måten å få vite det, er å ta en ny UL.

Håper det går bra for deg, og at du får en rask avklaring. Det verste er i grunnen å gå rundt og ikke vite.

*Trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg har mistet ved 2.forsøk ved uke 5. Jeg har testet flere dager etter på med positivt resultat.Jeg tror at det kan ligger der for ganske mange dag. Trøste klem.

Tusen takk til både didi og tillajo. Det er godt med omtanke og erfaringer fra lignende sit. Skal nå til lege for å få sjekket ut/eventuelt ta en ny ultralyd.

Hegga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...