Gjest takk for råd Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Nå har jeg vært på den daten. Det ble fullt klaff med engang, hadde en fantastisk koselig kveld og avtale om å treffes igjen. Etter mye om og men tok jeg på meg lyse bukser og hvit skjorte i denimstil, litt røffe. Støvletter, blå jakke og feminine smykker. Fikk farget håret i dag og så dritbra ut for å skryte av meg selv. Følte meg helt vel med de klærne, ikke for pyntet absolutt passe. Vi er like gamle og har barn i samme alder. Jeg fikk litt panikk da vi gikk og han ga meg visittkortet sitt etter at vi hadde avtalt å møtes igjen. Jeg viste at han er en businessmann og oppdaget i løpet av kvelden at han var velstående. Da jeg så visittkortet forsto jeg at han er søkkrik og ikke hvilken som helst businessmann. Godt at jeg ikke viste det på forhånd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119508-hvordan-kle-seg-p%C3%A5-date/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.