Gå til innhold

Hvis du skulle ta en tatovering..


Gjest vurderer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gremmes når jeg ser tatoveringer som går rundt overarmen - ikke fordi det er stygt, men hvis man tenker litt fremover så vil ikke disse tatoveringene se fullt så kule ut når husmorarmene setter inn. *urk*

Med andre ord: Hvor på kroppen kommer huden til *ikke* til å henge & slenge når man blir gammel? Eksempler: Korsrygg, mellom skulderbladene, bak på skulderen, ankelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hatt en liten giraff, enten på ankelen eller skuldra!

Rpse, hjerte, delfin og sommerfugl bør du styre unna. Det har "alle"

Jeg ville gått for noe litt spesielt, noe som ikke alle har. Ikke kinesiske tegn o.l.

Kanskje en strekkode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for noe litt spesielt, noe som ikke alle har. Ikke kinesiske tegn o.l.

Kanskje en strekkode?

strekkode er jo tøft.. Hehe.. Kjenner en som har det, med fødselsnummeret under. Kanskje du kan tatovere testamentet ditt på ryggen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tatovering som ikke stikker fargepigmentene så dypt ned i huden. Etter ca 3 år blir fargene svake at du tar et valg om du vil friske den opp.. eller om du bare vil la den forsvinne sakte men sikkert.

Skal jeg tatovere meg, så blir det en slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får tatovering som ikke stikker fargepigmentene så dypt ned i huden. Etter ca 3 år blir fargene svake at du tar et valg om du vil friske den opp.. eller om du bare vil la den forsvinne sakte men sikkert.

Skal jeg tatovere meg, så blir det en slik.

Er det sikkert at den forsvinner helt? Kjipt å gå rundt med 'rester' etter en tatovering.

Er dette dyrere eller billigere enn en vanlig tatoveringer og tilbyr de slik på alle tatoveringssjapper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sikkert at den forsvinner helt? Kjipt å gå rundt med 'rester' etter en tatovering.

Er dette dyrere eller billigere enn en vanlig tatoveringer og tilbyr de slik på alle tatoveringssjapper?

Hei, sorry, jeg vet ikke så mye om det.. bare kjenner en som har slik tatovering. Hun tatoverte seg på en hudpleie/skjønnhetssalong, og ikke et sted med vanlig tatovering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Du får tatovering som ikke stikker fargepigmentene så dypt ned i huden. Etter ca 3 år blir fargene svake at du tar et valg om du vil friske den opp.. eller om du bare vil la den forsvinne sakte men sikkert.

Skal jeg tatovere meg, så blir det en slik.

De blir SÅ stygge etter noen år. Fargene forsvinner ikke samtidig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gremmes når jeg ser tatoveringer som går rundt overarmen - ikke fordi det er stygt, men hvis man tenker litt fremover så vil ikke disse tatoveringene se fullt så kule ut når husmorarmene setter inn. *urk*

Med andre ord: Hvor på kroppen kommer huden til *ikke* til å henge & slenge når man blir gammel? Eksempler: Korsrygg, mellom skulderbladene, bak på skulderen, ankelen.

hmm..er da en "gammel" husmor på 33 jeg..men har en tattis på hver overarm,en på korsryggen(stor),en på skulderbladet,en på navelen og en på et hemmelig` sted..så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en rundt armen.

Skal med tid og stunder ha en øverst på ryggen.

Hva som er stygt? Tatoveringer med farger synes jeg er direkte stygt. Tatoveringer av navn og den slags, synes jeg er direkte pinlig. Tatoveringer rundt armer på gutter uten antydninger til muskler i armene synes jeg også er stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tatoveringer bør si noe om den personen som bærer den, ikke sånne tanketomme idiotiske motiv som roser, edderkopper etc.

Personlig skal jeg tatovere hele fargepaletten på ryggtavlen (det inkluderer selvfølglig også de hexidesimale koder), evt. blir det en bie - jeg har som kjent ikke no imot å få meg et stikk i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes tatoveringer bør si noe om den personen som bærer den, ikke sånne tanketomme idiotiske motiv som roser, edderkopper etc.

Personlig skal jeg tatovere hele fargepaletten på ryggtavlen (det inkluderer selvfølglig også de hexidesimale koder), evt. blir det en bie - jeg har som kjent ikke no imot å få meg et stikk i ny og ne.

"Ikke no imot"... Hehehehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tatovering bør si noe om vedkommende som bører den.

Roser, kinesiske tegn, bånd rundt armen o.l er meget lite pent og dessuten dødsharry.

Selv har jeg en notelinje på overarmen, musikkelsker som jeg er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal tatovere meg så skal jeg ha et kors, enten bak på skulderen, eller på overarmen. Jeg hadde nok hatt en slik tatovering, hadde det ikke vært for at forloveden er litt skeptisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...