Gå til innhold

For et drittkjedelig TVprogram!


Gjest fytti

Anbefalte innlegg

Det er ikke at det er så om å gjøre - men med barn på 10-12 år, er det litt om å gjøre at det er noe hyggelig på TV på lørdagskvelden..... Men IQ-testen er jo så drepende kjedelig ogo uengasjerende at nå gir vi opp - og lar ungene få bruke kvelden på PC'en sin i stedet (dette begrenser vi vanligvis)!

Hvis dette programmet skal fortsette må vi leie film neste lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det kommer an på øyet som ser det! Jeg har tilbragt et par timer foran tv-skjermen og sett på dette programmet sammen med to barn på 10 og 11 år, og vi har ivrig svart på spørsmålene og kost oss med programmet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Det var en engangsopplevelse det med IQ-testen. Neste gang er det EQ som skal testes.

Ja, men da går jeg ut fra at det skal arrangeres som happening f.eks. i Vikingskipet/Oslo Spektrum osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - at folk gidder å sitte og se på noe som de syns er knallkjedelig er meg fullstendig uforståelig. TV-en vår har en AV-knapp den, har ikke din?

Sånn utenom det syntes jeg det var artig å sitte og løse oppgavene jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sannsynligvis lav IQ :-)

Men det jeg ble sittende igjen og lure fælt på er om alle IQ-tester lar deg få så kort betenkningstid ved hvert spørsmål !!!

Da er jeg redd for at mange vil stå i fare for å miste omsorgen for sine håpefulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - at folk gidder å sitte og se på noe som de syns er knallkjedelig er meg fullstendig uforståelig. TV-en vår har en AV-knapp den, har ikke din?

Sånn utenom det syntes jeg det var artig å sitte og løse oppgavene jeg da :)

Vi satt virkelig ikke lenge! Slo av TV'n ca kl 2015 - da hadde vi gitt programmet "en fair sjanse" synes vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette være noe å klage for da. Det er da bare å slå av, og la det være med det. Men det er klart det, at ting man ikke skjønner, har lett for å bli kjedelig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jeg ble sittende igjen og lure fælt på er om alle IQ-tester lar deg få så kort betenkningstid ved hvert spørsmål !!!

Da er jeg redd for at mange vil stå i fare for å miste omsorgen for sine håpefulle

Det er riktig at IQ-tester skal ha en tidsramme ja. Ellers er mye av poenget borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...