Gå til innhold

Jelly Beans - med PopcornSmak!


BettyBlue

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått nytt favorittgodteri:

Jelly Beans med ButterPOPCORN smak! - Jeg ble skutt rett til himmels!!

Jelly Beans kommer i 20 forskjellige smaker, minst. F.eks Strawberry Daiquiri, Capuccino, Grilled Marshmellows, Juicy Apple osv osv. Egentlig kan man visst blande og danne nye smaker også - f.eks risgrøt med kanel og sukker om man har lyst på det...

Haha. Jeg syns dette var superspennende!

(Men egentlig - så ville jeg sittet på en barkrakk og drukket øl!!! Snufs. Noen må visst jobbe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes i alle fall dobbelt så mange smaker som det du sier, så da har du noe å glede deg til :o)

Jippi, men jeg tror uansett ingen slår popcorn-smaken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jelly beans

Jippi, men jeg tror uansett ingen slår popcorn-smaken!

Den syns jeg faktisk var grusom :)

Vi fikk også en slik pakke nemlig da min mann har vært i utlandet denne uken. Så nå har han fått streng beskjed om å kjøpe den største eska om to uker når han igjen er ute og reiser.

Av og til har man jo litt fordeler av all den reisinga :)

Men gode var alle de andre. Det er sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre steder man kan få kjøpt det?

På "Deli di Luca" eller hva det heter, på Majorstua (bogstadveien) - kanskje på Grünerløkka også (Deli di Luca).

Jeg har abstinenser! Snart helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...