Gå til innhold

P-piller??


eli1

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet om det er noen p-piller som gir mindre bivirkninger enn andre? Jeg har prøvd Trionetta og Mavelon, men jeg går opp i vekt. Det vil jeg ikke. Jeg vet at det ofte er veldig individuelt..Håper på svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går på trinordiol, og har ikke gått opp i vekt. men etter det jeg vet er det vel samme hormon-innhold i trinordiol og trionetta...

tror kanskje det er mindre i minipillen, kanskje det kunne vært noe for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du kan ikke faa raad fra andre, for det er helt individuelt hvordan man reagerer. De fleste legger ikke paa seg i dte hele tatt.

Du kan f.eks. proeve Synfase eller Diane som inneholder andre hormoner enn det du har faatt med Marvelon og Trionetta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på trinordiol, og har ikke gått opp i vekt. men etter det jeg vet er det vel samme hormon-innhold i trinordiol og trionetta...

tror kanskje det er mindre i minipillen, kanskje det kunne vært noe for deg...

Jeg går på p-pillen synfase nå.. Har ingen andre bivirkninger enn uregelmessige blødninger..

Det er veldig individuelt hvordan hver enkelt person reagerer på en p-pille, men jeg råder deg til å prøve synfase..

Jeg har iallfall sålangt vært fornøyd med den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...