Gå til innhold

Slutte å fake...


Gjest får det ikke til

Anbefalte innlegg

Gjest får det ikke til

Er gift, men har problemer med å få orgasme sammen med partner. Har bare fått orgasme sammen med 1 mann, exen, og ikke alltid med ham heller. (Men jeg er flink når jeg er alene...)

Problemet er at jeg har lyst til å slutte å fake, men får det liksom ikke til. Min kjære han prøver og prøver, men det funker liksom ikke.

Hadde tenkt å slutte å fake etter fødslene, men det ble ikke til det da heller. Faker en orgasme for at han skal slutte å drive på, og komme seg videre.

Av og til prøver jeg å stimulere klitoris selv, men får det ikke til sammen med ham, bare når jeg er alene.

Er det noen som har gode råd og erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan klarer du å "fake" orgasme? Enhver mann som har litt kjennskap til kvinnekroppen vil jo vite hvordan de skal kjenne orgasmen. Sukk og stønn kan man gjerne fake, men ikke krampetrekningene i underlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å "fake" orgasme? Enhver mann som har litt kjennskap til kvinnekroppen vil jo vite hvordan de skal kjenne orgasmen. Sukk og stønn kan man gjerne fake, men ikke krampetrekningene i underlivet.

Hehe, jeg håper du er jente hvis ikke kan du ha blitt lurt rimelig kraftig.

Selvsagt kan en jente fake med krampetrekninger. Har du virkelig aldri vært inne i en jente som lett klarer å stramme seg rundt deg slik at det klemmer til?

Under fakingen er det jo bare å stønne litt ekstra og stramme og slippe musklene der nede, og du ville åpenbart blitt lurt.

Sorry at jeg skuffer deg, men påstanden din er helt hinsides og du kan ha blitt lurt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å "fake" orgasme? Enhver mann som har litt kjennskap til kvinnekroppen vil jo vite hvordan de skal kjenne orgasmen. Sukk og stønn kan man gjerne fake, men ikke krampetrekningene i underlivet.

Må dessverre si meg enig med SierDuDet. Å stramme musklene i krampetrekninger er null problem å fake. Å fake at man blir våt derimot er litt verre..

Når det er sagt så er det ikke alle som får så vannvittige krampetrekninger selv om de har orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest får det ikke til

Hvordan klarer du å "fake" orgasme? Enhver mann som har litt kjennskap til kvinnekroppen vil jo vite hvordan de skal kjenne orgasmen. Sukk og stønn kan man gjerne fake, men ikke krampetrekningene i underlivet.

Som soleil og SDD sier, det er ikke noe problem å fake det. Har nemlig god kontroll på skjedemuskulaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest får det ikke til

Kommunikasjon pleier å hjelpe.

Jeg har prøvd å fortelle ham hvordan jeg vil ha det. Har vist osv. Han vil gjerne, og kanskje han vil for mye, for jeg får liksom dårlig samvittighet siden han prøver så hardt og jeg likevel ikke kommer.

Av og til sier jeg til ham at det bare ikke går, og det er helt greit det. Men jeg kan liksom ikke bare gjøre det hver eneste gang nå uten at han blir fryktelig skuffet.

Vet vel egentlig at det er det jeg må gjøre, men hva skal jeg si da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å fortelle ham hvordan jeg vil ha det. Har vist osv. Han vil gjerne, og kanskje han vil for mye, for jeg får liksom dårlig samvittighet siden han prøver så hardt og jeg likevel ikke kommer.

Av og til sier jeg til ham at det bare ikke går, og det er helt greit det. Men jeg kan liksom ikke bare gjøre det hver eneste gang nå uten at han blir fryktelig skuffet.

Vet vel egentlig at det er det jeg må gjøre, men hva skal jeg si da?

Jeg er vel litt eldre enn dere, men jeg blir så sliten av menn som på død og liv skal gjøre det godt for partneren...

Kan de ikke lære seg å ta ting litt mer som de kommer og slå seg til ro med at mange kvinner ikke får orgasme slik menn - og mye litteratur - forventer at de skal?

Husk at det er vi kvinner selv som eier vår egen seksualitet, og når vi ikke kommer/får orgasme slik og og sånn som menn gjør...så er det slik det er. Er vi selv fornøyd - ja, da er det trist at han likevel blir lei seg. Men da lytter han mer til det gutta sier om sex enn det kona sier. Er _det_ realt, da? Synes ikke det, jeg.

Og har fått et mye deiligere og fritt sexliv etter at jeg bestemte meg for å like det jeg selv liker - uansett hva andre sier. Slutte leve opp til alle mulige forventninger og heller nyte det jeg nyter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikksnakk

Jeg har prøvd å fortelle ham hvordan jeg vil ha det. Har vist osv. Han vil gjerne, og kanskje han vil for mye, for jeg får liksom dårlig samvittighet siden han prøver så hardt og jeg likevel ikke kommer.

Av og til sier jeg til ham at det bare ikke går, og det er helt greit det. Men jeg kan liksom ikke bare gjøre det hver eneste gang nå uten at han blir fryktelig skuffet.

Vet vel egentlig at det er det jeg må gjøre, men hva skal jeg si da?

Det er ikke det at han gjør noe feil (nødvendigvis), og det er i aller høyeste grad du som må jobbe for å få orgasme :)

Noen stillinger er mer hensiktsmessige i så måte, - du sitter oppå (så kan du gni deg mot ham) osv.

Men det høres ut som om du ikke helt klarer å slippe deg løs med ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...