Gå til innhold

Alltid så stille?


Gjest Gamle traver

Anbefalte innlegg

Gjest Gamle traver

Hei. Jeg tittet innom gamle trakter, for å se om jeg fikk øye på noen kjente.

Her var det forandringer!

Da jeg var aktiv her - for et par-tre år tilbake var aktivitetsnivået her skyhøyt.

Uansett når man logget seg på var det nye innlegg og alltid noe interessant å lese. Da hadde vi riktignok "småprat", som definitivt var veldig kontaktskapende :o)

Så si meg: Er det alltid så stille her nå, eller har jeg slumpet innom i en laber periode.

Og hvis det virkelig er så tyst her - og i så fall hvor har alle aktive barnløse tatt veien????

Ønsker dere alle lykke til i jakten på et lite nurk!!!

Hilsen en som jakter enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, det har blitt stille her. Mange har flyttet over til forum på FUB sine sider, men noen av oss har vært her så lenge, så vi er vanskeligere å flytte på. Noen lever en slags dobbelttilværelse, og er både her og der.

Det er ikke samme aktivitet som i "gamle dager" på noen av stedene. På FUB har du også en chat, men jeg vet ikke om den brukes så mye. De gangene jeg har vært der, har det vært lite liv.

Lykke til med jakten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...