Gå til innhold

FU. Spiser du pultost?


Gjest say cheese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sjølsagt!! Vanligvis koker jeg den slik at den er lettere håndterlig.... da blir det til kokost.

I visse deler av Tyskland serveres kokost med stekt løk.. (Kochkäse mit Musik).

Kan anbefale et søtt smørepålegg under pultosten på brødskiva, f.eks. sunda eller honning. Det er namme-nam, det!

Har alltid pultost fra Trysil i kjøleskapet og Lillegutt på 3 år er den eneste i barnehagen sin som har pultost i matpakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Kan ikke fatte og begripe at noen spiser noe så ekkelt.

Jeg spiste mye kukost tidligere, men så kappa jeg forhuden og sliter med å finne en donator.

Anybody?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Kan ikke fatte og begripe at noen spiser noe så ekkelt.

Jeg spiste mye kukost tidligere, men så kappa jeg forhuden og sliter med å finne en donator.

Anybody?

*urk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pultost er topp! Særlig på bakt potet med smør og purre. Eller på brødskiva. Tjukke, ferske brødskiver med pultost... mmmm....

Ei venninne av meg sa til en kunde da hun jobbet i dagligvarebutikk at hun var lei for at de ikke hadde mer pultost for; han som puler osten her har slutta... og da begynner det en ny en på tirsdag - og han starter å pule på onsdag og da er det ferdig ost på torsdag, som er klar for salg på fredag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...