Gå til innhold

Er det forbudt å være stolt over et godt seksualliv?


Moraki

Anbefalte innlegg

Det virker sånn her inne på dette forumet i såfall. I allefall i innlegget Lillemus skrev. Dette er et forum, man kan vel få lov til å skryte pg skrive innlegg, selv om man nødvendigvis ikke der og da har et faglig spørsmål?

I Lillemus sitt innlegg fant jeg mange sure og gretne svar, antagelig skrevet av misunnelige mennesker som irriterer seg over at andre er i balanse med sin egen kropp, og klarer å ha det godt. Dette er trist. Man burde vel få ytre om sine positive erfaringer også, og ikke bare spørre om noe eller komme med negative historier. Jeg synes det er flott jeg, at folk tør å skrive slike glad-innlegg!

Så isteden for å være sur og tverr fordi folk skriver noe bra, selv om det ikke er et direkte fagspørsmål, kan man vel være blid og glede seg over andre? Man velger jo selv hva man leser.

Senebetennelse my ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at hun fikk litt sure svar, var nok fordi hun prøvde å problematisere noe som ikke var et problem...

Ja, men det er ingen grunn til å være så sur og irritabel bare for et slikt innlegg? Jeg synes det var et kjempefint innlegg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Ja, men det er ingen grunn til å være så sur og irritabel bare for et slikt innlegg? Jeg synes det var et kjempefint innlegg jeg!

Ingen grunn til å bli sur nei. Men jeg så ikke helt poenget med innlegget jeg heller. Hvorfor lage problemer av noe som ikke er et problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jolly Roger

"Senebetennelse my ass! "

Har du fått senebetennelse i rompa?!? Hva er det du driver med?

Vanlig råd mot senebetennelse er ellers å ikke anstrenge den delen av kroppen på en stund. Mange får også bandasje eller liknende, men jeg kan ikke helt se hvordan man skal få til det i ditt tilfelle.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Senebetennelse my ass! "

Har du fått senebetennelse i rompa?!? Hva er det du driver med?

Vanlig råd mot senebetennelse er ellers å ikke anstrenge den delen av kroppen på en stund. Mange får også bandasje eller liknende, men jeg kan ikke helt se hvordan man skal få til det i ditt tilfelle.)

Jeg har ikke senebetennelse noen steder jeg. Men det var et innlegg i Lillemus sin trå, der det surt ble bedt om å være forsiktig, i tilfelle senebetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jolly Roger

Jeg har ikke senebetennelse noen steder jeg. Men det var et innlegg i Lillemus sin trå, der det surt ble bedt om å være forsiktig, i tilfelle senebetennelse.

Det var meg! :-D

Og det var ikke surt, men ment som en spøk, morsomhet, joke, tull&tøys, fleip, humor, vits etc.

Det tror jeg faktisk også lillemus skjønte.

(Men er det ellers noen der ute som sliter litt med senebetennelse og av den grunn ikke får til - eh - selvbetjening, så må dere bare ta kontakt, så skal jeg hjelpe til med den biten. Outsourcing kalles det visst. Hm... det gjelder vel først og fremst damer, da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg! :-D

Og det var ikke surt, men ment som en spøk, morsomhet, joke, tull&tøys, fleip, humor, vits etc.

Det tror jeg faktisk også lillemus skjønte.

(Men er det ellers noen der ute som sliter litt med senebetennelse og av den grunn ikke får til - eh - selvbetjening, så må dere bare ta kontakt, så skal jeg hjelpe til med den biten. Outsourcing kalles det visst. Hm... det gjelder vel først og fremst damer, da.)

Hehehe! :-) Er det bare å stikke rompa fram da, eller må det sterkere midler til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å bli sur nei. Men jeg så ikke helt poenget med innlegget jeg heller. Hvorfor lage problemer av noe som ikke er et problem?

Jeg laget ikke noe problem av det, det var i alle fall ikke meningen, jeg bare undret meg litt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket innlegg mener du?

Det var bare jeg som i et øyeblikk av undring la inn et innlegg der jeg lurte på om det var normalt aldri å ha orgasmeproblemer, det virket nemlig som om "alle" hadde det her inne. :o) Noen friket omtrent helt ut gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest takk for svar

Det var bare jeg som i et øyeblikk av undring la inn et innlegg der jeg lurte på om det var normalt aldri å ha orgasmeproblemer, det virket nemlig som om "alle" hadde det her inne. :o) Noen friket omtrent helt ut gitt.

Ok..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...