Gå til innhold

Hjeeeeeeelp


Gjest vil ikke si hvem jeg er

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke si hvem jeg er

Jeg møtte en fantastisk kjekk mann for tre dager siden. I tillegg er han styrtrik. Vi hadde det kjempehyggelig sammen og han ba om tlf.nr. mitt som han selvfølgelig fikk. Jeg fikk også kortet hans. Jeg flyr snart på veggene for jeg går og håper på en melding fra ham. Jeg vet at han reiser utenlands til uka, men kan han ikke sende en melding først, ........au, dette gjør vondt..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vil ikke si hvem jeg er

Send en melding selv da. Hvis han ikke svarer, så hadde han ikke skrevet melding til deg uansett.

Jeg har skrevet en email og takket for hyggelig kveld sammen. Han har ikke lest den, det blir for dumt å sende tekstmelding også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vil ikke si hvem jeg er

Du tok ikke av før du fant ut at han har rævva full av penger. Forhåpentligvis skjønner han hva du egentlig tenner på.

Hva vet du om pengenen hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Du er hun cowboy-dama.

Jeg beklager, men jeg har problemer med å forstå dette med cowboy- og countrystil. Landlig kjøkken på IKEA har ingenting med cowboyer å gjøre eller. Om denne dama er hun som kledde seg i hvit skjorte i countrystil vet ikke jeg, men jeg ser for meg en nybyggerdame på prærien når hun snakker om den skjorta si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vil ikke si hvem jeg er

Takk! Når det kommer fra en som helt tydelig er ute etter de indre verdier, så varmer det litt ekstra.

Hvilket grunnlag bygger du dine påstander på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg igjen

Du tok ikke av før du fant ut at han har rævva full av penger. Forhåpentligvis skjønner han hva du egentlig tenner på.

Du var helt sikkert tilstede, i tillegg til at du kjenner alle omstendigheter. Kanskje du er så misunnelig at du tar helt av????????? Tydelig på innleggene dine hvor forståelsesfri og uten fordommer du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var helt sikkert tilstede, i tillegg til at du kjenner alle omstendigheter. Kanskje du er så misunnelig at du tar helt av????????? Tydelig på innleggene dine hvor forståelsesfri og uten fordommer du er.

Nei takk, min interesse for styrtrike!!!! menn er svært begrenset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...