Gå til innhold

for mye lyst...?


Gjest coccola

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et problem som mange kanskje synes er et luksusproblem. Jeg har ganske stor sexlyst, men kjaeresten min har egentlig ikke det... Jeg vil helst ha sex i alle fall en gang om dagen, mens han bare orker en til tre ganger i uka.

Jeg er 23 år, han er 30. Vi har vaert sammen litt over ett aar. Vi har et veldig kjaerlig og aapent forhold, tar paa hverandre og koser saa mye at det muligens er fare for at vi skal gro sammen... ;). Jeg haaper at vi kan ha det saa bra sammen resten av livet. Vi er begge studenter, og tilbringer saa og si alle doegnets timer sammen. Jeg har aldri hatt et vennskap som har vaert saa naert tidligere, jeg kan dele saa mye av det som foregaar inni meg med han.

Men et 'problem' er altsaa sex... Jeg vil ikke at han skal bli saaret paa grunn av dette, for naar vi har sex, saa er det fantastisk bra! Det er bare det at jeg foeler jeg har saa mye til overs, at jeg er konstant litt "edgy", og det gjoer meg veldig ukonsentrert og mentalt 'ustabil' (dvs. jeg graater ganske ofte, ikke fordi han saarer meg, men fordi jeg faar en slags svart "tristhet" over meg, som er vanskelig aa kontrollere. Dette skjer ikke 'fordi' han ikke vil, men heller ganske overraskende, og uavhengig av det dom skjer mellom oss )...

Jeg foeler meg avvist og uattraktiv naar han ikke har like lyst paa sex med meg som jeg har med han...

Vi kan snakke sammen om dette og han er veldig forstaaelsesfull og omtenksom. Han forklarte at han ikke orker, fysisk sett, og at han maa "lades opp"... :) Han har en stressende skolehverdag, og har mye aa gjoere, og han sier at han ikke har energi til baade skole og sex! Men jeg foeler at sex gir mye mer energi enn det tar...

Saa mitt spoersmaal blir foelgende:

Vet noen der ute om det finnes noe slags naturlig medisin (vil ikke ta kjemisk medisin for noe som dette!) som kan gjoere at jeg kan redusere sexlysten min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke om det finnes noe middel du kan ta, men det er jo uansett ikke du som er problemet her. Det høres jo ut som om du har "normal" sexlyst, mens han derimot ser ut til å ha svært lite i forhold til normalen.

Det hele høres litt rart ut i og med at han bare er 30 år gammel. Han burde ikke allerede nå ha så store tenningsproblemer at han ikke orker å kombinere sex med skole.

Tenk hvordan det da blir når han begynner å jobbe. Jobb er i de fleste tilfeller langt mer slitsomt enn å gå på skolen.

Nei, jeg har ingen gode råd, men det er ikke du som er problemet her. Det er han.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonna1365380576

Hei der.

Jeg føler med deg. Jeg hadde det slik i mitt forrige forhold. Jeg er mann, og jeg tror det er vanligere for oss å ha en sexlyst som er større enn vår kvinnelige partner. Om det var mangelen på sex alene, som gjorde at forholdet gikk overstyr skal jeg ikke ha sagt, men at det bidro sterkt er ikke jeg i tvil om. Nå har jeg en partner som ikke kan få nok sex og jeg fryder meg over at vi kan slippe alt vi har i hendene for så å gå og elske, gjerne midt på dagen. En dag hvor vi ikke elsker 4-5 ganger er unormalt, men jeg har ikke utløsning hver gang. Vi elsker for elskovens skyld og ikke orgasmen.

Jeg ønsker deg lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonna1365380576

Hei der.

Jeg føler med deg. Jeg hadde det slik i mitt forrige forhold. Jeg er mann, og jeg tror det er vanligere for oss å ha en sexlyst som er større enn vår kvinnelige partner. Om det var mangelen på sex alene, som gjorde at forholdet gikk overstyr skal jeg ikke ha sagt, men at det bidro sterkt er ikke jeg i tvil om. Nå har jeg en partner som ikke kan få nok sex og jeg fryder meg over at vi kan slippe alt vi har i hendene for så å gå og elske, gjerne midt på dagen. En dag hvor vi ikke elsker 4-5 ganger er unormalt, men jeg har ikke utløsning hver gang. Vi elsker for elskovens skyld og ikke orgasmen.

Jeg ønsker deg lykke til

Glemte å si at min partner og jeg er 43 og 44 år. Har vært sammen i 5 år.

Lek i sengen, ha sex for sexens og nytelsens skyld.

Hvis dere er enige inviter andre med på leken. Kort sagt: ikke la det bli kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om det finnes noe middel du kan ta, men det er jo uansett ikke du som er problemet her. Det høres jo ut som om du har "normal" sexlyst, mens han derimot ser ut til å ha svært lite i forhold til normalen.

Det hele høres litt rart ut i og med at han bare er 30 år gammel. Han burde ikke allerede nå ha så store tenningsproblemer at han ikke orker å kombinere sex med skole.

Tenk hvordan det da blir når han begynner å jobbe. Jobb er i de fleste tilfeller langt mer slitsomt enn å gå på skolen.

Nei, jeg har ingen gode råd, men det er ikke du som er problemet her. Det er han.

Lykke til.

Sambo har det på akkurat samme måte (han er 25); og påstår han ikke har engergi til å ha sex hver dag pga. at jobben tar mye av overskuddet, pluss at vi har et barn (jada, jeg jobber jeg også). Da blir jeg sittende igjen med en lyst som overgår hans. Vi har vel sex 1-2 ganger i uka. *sukk* Vil du si at dette er unormalt? Bare spør, siden du gir bra svar på mange spørsmål. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...