Gå til innhold

PCO og tynn!


Bounty2

Anbefalte innlegg

hej. har for ikke så lenge siden fått diagnosen PCO. jeg har nå lest masse om dette og det virker som det bare er jenter som er overvektige, har masse kviser og hårvekst som lider av dette. jeg har sjeldne menstruasjoner og har nå fått tabletter for å bli gravid. bare lurer på om det er flere der ute som har det som meg... ikke overvektig, ikke uønsket hårvekst, ikke masse kviser- men med problemer å bli gravid. noen som vet hvorfor dette rammer en som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg har også PCOS og er relativt tynn. Har problemer med hårvekst og kviser, men ikke overvekt som mange andre. Har heller ikke insulinresistens som mange overvektige PCOS'ere har. Uregelmessige sykluser har vært en følgesvenn i mange år, men etter svangerskap og fødsel + akupunkturbehandling har jeg nå fått helt regelmessige sykluser.

Kan anbefale akupunktur på det varmeste for å få regulert syklusene og få eggløsning. Da blir det straks lettere å bli gravid, når man vet at man har eggløsning og ikke minst når den er!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

jeg er også tynn og har pcos.

Har litt uren hud som jeg regulerer med medikament fra hudlege. ER ellers fin:)

jeg veit - det er utrolig deprimerende og søke på nettet om pcos. JEg gjør ikke det mere, fordi å titte på nette gir et skjevt inntrykk av pcos. En kan fort tro at ALLE er feite, kvisete, har bart, skjegg, tynt hår etc. Tror kanskje at de som lager klubber, nettsted etc, er de som er MEST plaget av det.

gi ikke opp, det er ikke sikkert at du blir plaget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg har også PCOS og er relativt tynn. Har problemer med hårvekst og kviser, men ikke overvekt som mange andre. Har heller ikke insulinresistens som mange overvektige PCOS'ere har. Uregelmessige sykluser har vært en følgesvenn i mange år, men etter svangerskap og fødsel + akupunkturbehandling har jeg nå fått helt regelmessige sykluser.

Kan anbefale akupunktur på det varmeste for å få regulert syklusene og få eggløsning. Da blir det straks lettere å bli gravid, når man vet at man har eggløsning og ikke minst når den er!

Lykke til!

kjekt å høre fra andre i samme sits! jeg har som sagt startet på tablettkur nå for å få eggløsning, men kanskje det vore en ide også å få akupunktur som du sier. kan jo aldri skade! takk for tipset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også tynn og har pcos.

Har litt uren hud som jeg regulerer med medikament fra hudlege. ER ellers fin:)

jeg veit - det er utrolig deprimerende og søke på nettet om pcos. JEg gjør ikke det mere, fordi å titte på nette gir et skjevt inntrykk av pcos. En kan fort tro at ALLE er feite, kvisete, har bart, skjegg, tynt hår etc. Tror kanskje at de som lager klubber, nettsted etc, er de som er MEST plaget av det.

gi ikke opp, det er ikke sikkert at du blir plaget

takk for respons:) virker som du har akkurat de samme problemene som meg.. får ha lykke til og hold deg borte fra klubbene som du snakket om:) jeg og er overbevist om at de finnes derute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg har også PCOS og er relativt tynn. Har problemer med hårvekst og kviser, men ikke overvekt som mange andre. Har heller ikke insulinresistens som mange overvektige PCOS'ere har. Uregelmessige sykluser har vært en følgesvenn i mange år, men etter svangerskap og fødsel + akupunkturbehandling har jeg nå fått helt regelmessige sykluser.

Kan anbefale akupunktur på det varmeste for å få regulert syklusene og få eggløsning. Da blir det straks lettere å bli gravid, når man vet at man har eggløsning og ikke minst når den er!

Lykke til!

Hei

Jeg har merket meg at du bor rundt hovedstaden :-)

Kan du anbefale en akupunktør?`

Hilsen en til med uregelmessige sykuser, PCO og lite overvekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg har merket meg at du bor rundt hovedstaden :-)

Kan du anbefale en akupunktør?`

Hilsen en til med uregelmessige sykuser, PCO og lite overvekt...

Hei,

jeg har ingen problemer med å anbefale Kari Normann på Balderklinikken (hvis det er lov å legge ut her på nettet.....)

Jeg har gått hos henne mer eller mindre jevnlig siden nyttår, og har altså fått helt regelmessige sykluser. Har tidligere gått til alternativ medisin uten at det har hjulpet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christine 20 år

Legene kaller dette for den skjulte kvinnesykdommen. Grunnen er enkel. De fleste kvinner som får den har ikke disse plagene du nevner annet enn ufrivillig barnløshet. KOs deg så lenge du ikke har de. Selv har jeg ale bortsett fra økt hårvekstt MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christine 20 år

Legene kaller dette for den skjulte kvinnesykdommen. Grunnen er enkel. De fleste kvinner som får den har ikke disse plagene du nevner annet enn ufrivillig barnløshet. KOs deg så lenge du ikke har de. Selv har jeg ale bortsett fra økt hårvekstt MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christine 20 år

Legene kaller dette for den skjulte kvinnesykdommen. Grunnen er enkel. De fleste kvinner som får den har ikke disse plagene du nevner annet enn ufrivillig barnløshet. KOs deg så lenge du ikke har de. Selv har jeg ale bortsett fra økt hårvekstt MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...