Gå til innhold

Han kommer ikke når vi har samleie


Gjest hvorfor ikke det?

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfor ikke det?

Det gjorde han før! Nå kommer han kun hvis jeg sitter på huk over han og homper opp og ned. da ma han se, ellers kommer han ikke. Før kom han når han tok meg bakfra, når jeg ridde, misjonær osv. Nå må jeg enten hompe eller suge han til orgasme.

Får dårlig selvtillitt for føler jeg ikke er bra nok eller at han ikke tenner på meg.

Vi har vært sammen noen år. Jeg kommer aldri. Men her som har det på samme måte og kan forklare meg hvorfor? hva gjør jeg galt? Kan suge han til orgasme på 2 minutter, men vi kan dytte på i flere timer uten at det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annette 1976

Kanskje du har blitt litt vid, sånn at han ikke kjenner nok? Prøv å gjøre knieøvelser.. Ellers er det et hardt faktum at tenningen på partneren går opp og ned. Dessverre mest ned med åra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvorfor ikke det?

Kanskje du har blitt litt vid, sånn at han ikke kjenner nok? Prøv å gjøre knieøvelser.. Ellers er det et hardt faktum at tenningen på partneren går opp og ned. Dessverre mest ned med åra...

Kniper og kniper! Han kommer jo når han ser hva som skjer når jeg sitter oppå han. er det "kuk og fitte" (beklager språket) som må til da eller? Synet av kjedelige meg er altså ikke nok? Han er ikke så opptatt av sex lenger heller. Når han først er kåt vil han bli sugd. Bare varmer opp med litt doggy først.

Jeg savner sex mer enn han, han sier det ikke er så viktig for han. men jeg synes nærhet og kjærlighet ved sexen er viktigst. Derfor savner jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvorfor ikke det?

Dette kan ha å gjøre med at han er stressa for tida, ikke klarer å slippe seg løs, ikke har overskudd til sex.

har vært sånn det siste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her we go again...

...når skal folk lære seg at man veldig ofte rett og slett mister lysten på partneren etter noe tid...?

Og det skal man ikke bli såret av? Det er klart hun spør om råd, uansett hvilken grunn som ligger bak problemene. Du ga ikke noe godt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her we go again...

...når skal folk lære seg at man veldig ofte rett og slett mister lysten på partneren etter noe tid...?

Det synes jeg var teit sagt, han har vel lyst på orgasme for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere må snakke sammen.

Kanskje det at du ikke kommer legger en demper på han?

Fortell at det ikke er noe å stresse med for din del, og gi hverandre lov til å fortelle om fantasier, hvis dere har sluttet med det. Dere har jo sikkert noen begge to..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ihvertfall ikke stresse han opp over at _du_ synes det er ille at han ikke får orgasme. Hvis du gjør det til ditt problem ved at _du_ får dårlig selvtillit kan jeg bare forestille meg selvtilliten til menn som er sammen med damer som aldri noensinne får orgasme..

Og i og med at jeg nevner det.... det gjør ikke du sier du. Du har aldri fått orgasme altså. Og det har ikke hjulpet om han stresser med at du skal få orgasme heller... Tror vel du må ta det med ro og ikke fokusere så mye på hans "petit mort".

Kanskje dere burde snakke om det..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg var teit sagt, han har vel lyst på orgasme for det?

Når man går inn i den fasen hvor lysten på den andre er dalende, så skaffer man seg orgasme ved onani. Man trenger ingen partner til det. Ofte er det dessuten mer lystbetont å onanere, enn å presse seg til å ha sex med noen man ikke har lyst på.

Jeg snakker nå om den perioden i forkant av at forholdet avsluttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det skal man ikke bli såret av? Det er klart hun spør om råd, uansett hvilken grunn som ligger bak problemene. Du ga ikke noe godt råd.

For folk som ikke er gjort oppmerksom på at det faktisk er stor sjanse for at den ene eller begge mister lysten på den andre, så var det et godt råd jeg ga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kniper og kniper! Han kommer jo når han ser hva som skjer når jeg sitter oppå han. er det "kuk og fitte" (beklager språket) som må til da eller? Synet av kjedelige meg er altså ikke nok? Han er ikke så opptatt av sex lenger heller. Når han først er kåt vil han bli sugd. Bare varmer opp med litt doggy først.

Jeg savner sex mer enn han, han sier det ikke er så viktig for han. men jeg synes nærhet og kjærlighet ved sexen er viktigst. Derfor savner jeg det.

"når han er kåt vil han bli sugd" kan noen gutter og menn her inne med hånda på hjertet nekte for at det vi egentlig vil er nettopp å kunne bli sugd for deretter å steike opp en biff...

Blir vel skutt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...