Gå til innhold

soppinfeksjon?


Gjest darty

Anbefalte innlegg

jeg har begynt i det siste å fått enormt med utflod.og den er veldig illeluktende. det plager til og med kjæresten min! jeg vaske meg nedtil flere ganger om dagen, men det hjelper jo lite når lukten kommer fra utfloden. er det noen som har samme problem eller har noen gode råd om hva jeg kan gjøre. det er ikke lenge siden jeg var hos gynekologen, men hun fant ingenting galt. jeg er lei av denne plagen, og vil ha svar fort. kan det være sopp eller noe liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som bakteriell vaginose, da hjelper det ikke å vaske seg.Grålig utflod med fiskelukt. Diagnosen stilles hos legen og behandlingen er tabletter eller krem til å anbringe i skjeden (begge deler på resept, Dalacin). Det kommer ofte tilbakefall etter noen tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som bakteriell vaginose, da hjelper det ikke å vaske seg.Grålig utflod med fiskelukt. Diagnosen stilles hos legen og behandlingen er tabletter eller krem til å anbringe i skjeden (begge deler på resept, Dalacin). Det kommer ofte tilbakefall etter noen tid.

vil jeg alltid ha dette? hva får man dette av da? jeg var hos legen for en stund siden,og hun undersøkte med nedtil....selv om det ikke var det jeg var der for å sjekke,fant hun ingenting galt. kan de ikke se det uansett? kan de ikke merke det på prøvene de tar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil jeg alltid ha dette? hva får man dette av da? jeg var hos legen for en stund siden,og hun undersøkte med nedtil....selv om det ikke var det jeg var der for å sjekke,fant hun ingenting galt. kan de ikke se det uansett? kan de ikke merke det på prøvene de tar?

Spørs om ikke kjæresten din må ta en kur han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...