Waterboy83 Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Hei! Jeg var i svømmehallen i dag. Det var også svømmeklubben og hadde trening. Noe som sjokkerte med litt var at svømmeguttene hadde stooore tisser når de kom i dusjen, og i badstuen... Er det ikke vanlig å ha badetiss når du har vert i basseng??? Men uansett så hadde de generelt stooore tisser alle sammen...ca. 15 cm... Det er da ikke vanlig å ha så store tisser i slapp tilstand vel??? Dette er seriøst! En undrende... 0 Siter
Gjest Knegget Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Det var rimelig digert for å være i slapp tilstand ja. Er du sikker på at de ikke fikk en halvfeit en når de så hverandre i dusjen....*LOL* Ellers så kan en person ha en stor en i slapp tilstand og så blir den nesten ikke noe særlig større når den blir stiv. Den blir bare stiv liksom... vokser ikke i lengden noe særlig. 0 Siter
Moraki Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Det var rimelig digert for å være i slapp tilstand ja. Er du sikker på at de ikke fikk en halvfeit en når de så hverandre i dusjen....*LOL* Ellers så kan en person ha en stor en i slapp tilstand og så blir den nesten ikke noe særlig større når den blir stiv. Den blir bare stiv liksom... vokser ikke i lengden noe særlig. Hehe.. jævlig rart at ALLE hadde så store køller da! :-) Kanskje det er spesielle opptaksprøver! hihihi 0 Siter
soleil Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Hehe.. jævlig rart at ALLE hadde så store køller da! :-) Kanskje det er spesielle opptaksprøver! hihihi Kanskje det ikke er penis, men en liten påhengsmotor? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Kanskje det ikke er penis, men en liten påhengsmotor? Og kanskje jeg skal begynne å svømme... ;-) 0 Siter
Zirine Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Kanskje det ikke er penis, men en liten påhengsmotor? *hehe* 0 Siter
muriel Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Jeg får også badetiss av å svømme, men jeg gjør ikke noe stort nummer ut av det, akkurat. 0 Siter
conan Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Hmmm, jeg trodde at badetiss var sånn ca 15 cm, jeg da..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.