AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars jeg liker best stekt egg. Anonymkode: 0c446...2ea 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): jeg liker best stekt egg. Anonymkode: 0c446...2ea Både og, men helst kokt tror jeg. Synes det er godt å dele kokte egg både på langs og på tvers i eggedeleren, ha dem i en skål og spise med litt smør og kaviar. 0 Siter
slabbedask Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars (endret) Stekt, med bacon! Endret 15. mars av slabbedask 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Liker begge, men blir oftest spist kokte. Anonymkode: 399c0...96e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Begge men liker veldig godt stekt egg med ost og hvitløks majones på. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars (endret) Kokt egg til frokost og stekt egg med tomatbønner eller omelett til middag, hvis vi ikke gidder å lage middag. Endret 16. mars av Nicklusheletida 0 Siter
Soleil70 Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Elsker egg, både stekt og kokt, spiser mest kokt. Som regel 2 egg om dagen. 0 Siter
krøll9 Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Går for kokt egg i hverdagen. De kan kokes på forhånd og spises her og der ila noen dager. Fin frokost som gir rask metthetsfølelse og ekstra kilde til protein. Dersom jeg skal ta meg tid til et måltid fremfor å bare sørge for næringsinnhold, bl. sukker og konsentrasjon, så vil jeg helst ha eggerøre, uten melk og vann og den slags, stekt i så lite olje som mulig. Synes det er litt mer kos og smaker bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.