Gå til innhold

Borgerplikt og UFB


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Skulle utøve min borgerplikt i dag og fikk beskjed om at jeg ikke hadde adresse. Ble en smule overrasket i og med at jeg har bodd i samme leilighet i over tre år. Men men, de vet vel noe jeg ikke vet, tenkte jeg og gikk..

I følge Folkeregisteret var jeg imidlertid i "utenrikstjeneste". Det var jo dritkult og en hyggelig nyhet!

Jeg tror jeg egentlig er Diplomat. Eller hemmelig agent. I Kuwait.

Bedre forslag mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, kult! :)

Jeg tror du er spion. Faen, nå ble jeg skeptisk til deg, tiger!

Hvem spionerer du på? Hvem?

Du har all grunn til å være paranoid. Jeg føler meg sannelig litt ustabil når jeg kjenner etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har all grunn til å være paranoid. Jeg føler meg sannelig litt ustabil når jeg kjenner etter.

Jeg er redd.

Du skulle ikke tilfeldigvis være skapbergenser også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, uten fast bosted, men du har utenrikstjeneste?

Jeg fikk vite at jeg bodde på Bislett, og det visste ikke jeg! Trodde jeg bodde på Hasle.... Kanskje jeg også er hemmelig agent?? Når jeg kjenner etter må det stemmer - har alltid følt meg litt usikker på min egen identitet :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, uten fast bosted, men du har utenrikstjeneste?

Jeg fikk vite at jeg bodde på Bislett, og det visste ikke jeg! Trodde jeg bodde på Hasle.... Kanskje jeg også er hemmelig agent?? Når jeg kjenner etter må det stemmer - har alltid følt meg litt usikker på min egen identitet :-))

Hehe, ja der ser du. Man tror man vet hvor man bor, men den gang ei. Vi er kanskje noen småspioner vi to:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd.

Du skulle ikke tilfeldigvis være skapbergenser også?

Nei, men jeg føler at det bor en liten trønder i meg. Trøndere er ålreite og stort sett greie å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg føler at det bor en liten trønder i meg. Trøndere er ålreite og stort sett greie å ha med å gjøre.

Trøndere er også et rart folkeslag. Men jeg nikker og smiler søtt når jeg snakker med dem, og de tror dermed at jeg forstår hva de sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he. Jeg fikk i 1993 beskjed om at jeg hadde dratt til japan i 1982 og ikke kommet tilbake sa dama på passkontoret. Så alle lønnsslippene mine og skattekortene mine var vel bare fake da eller? at ikke jeg ranet en bank mens jeg ikke var her da. Lett å være etterpåklok.Men de kunne jo fortalt meg at jeg ikke var her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he. Jeg fikk i 1993 beskjed om at jeg hadde dratt til japan i 1982 og ikke kommet tilbake sa dama på passkontoret. Så alle lønnsslippene mine og skattekortene mine var vel bare fake da eller? at ikke jeg ranet en bank mens jeg ikke var her da. Lett å være etterpåklok.Men de kunne jo fortalt meg at jeg ikke var her....

Man kunne jo i det minste ha sluppet alle regningene mens man tilsynelatende var i eksil... *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...