Gå til innhold

Sør


Gjest tyrkia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jada, jeg er innom i ny og ne.

Står til med deg da?

Vi har flytta på oss igjen. Er nå i utlendighet igjen. Det ble bare en kort tur innom Norge.

Så koslig å se deg her igjenn!

Hvor i verden er dere nå? Og er det gode eller dårlige grunner for at dere ble så kort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig å se deg her igjenn!

Hvor i verden er dere nå? Og er det gode eller dårlige grunner for at dere ble så kort?

Hei Pip,

Jeg følger interessert din verdi-diskusjon, dog uten å blande meg inn. Jeg har liten tid til slikt om dagen. Integrering og jobb står øverst på dagsorden.

Det var kulturelle og økonomiske motiver bak flyttingen. Jeg fikk mulighet til jobb her og vi hoppet på tilbudet. Nå bor vi i min manns hjemland, om enn ikke i hans hjemby.

Så nå står utfordringene i kø - med ny jobb, nytt land, språk, kultur og alt annet småtteri som man ikke legger merke til at går på skinner, før det sporer av.

Kanskje jeg skulle skrive ett innlegg om hvordan det er å være innvandrer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pip,

Jeg følger interessert din verdi-diskusjon, dog uten å blande meg inn. Jeg har liten tid til slikt om dagen. Integrering og jobb står øverst på dagsorden.

Det var kulturelle og økonomiske motiver bak flyttingen. Jeg fikk mulighet til jobb her og vi hoppet på tilbudet. Nå bor vi i min manns hjemland, om enn ikke i hans hjemby.

Så nå står utfordringene i kø - med ny jobb, nytt land, språk, kultur og alt annet småtteri som man ikke legger merke til at går på skinner, før det sporer av.

Kanskje jeg skulle skrive ett innlegg om hvordan det er å være innvandrer?

Så dere er der! Så spennende? Du kan språket, ikke sant?

Å være innvandrer ja.... Det teller ikke, tror jeg så lenge en ikke er invandrer i verdens navle ;o)

Alt godt herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere er der! Så spennende? Du kan språket, ikke sant?

Å være innvandrer ja.... Det teller ikke, tror jeg så lenge en ikke er invandrer i verdens navle ;o)

Alt godt herfra!

Argh ! Nei - jeg kan ikke språket. Nå angrer jeg på at jeg ikke har hørt bedre etter de siste 7 åra.

Så jeg er en skikkelig, ordentlig innvandrer her :) Når jeg må ut på egenhånd og ikke henger hakkihel på gubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh ! Nei - jeg kan ikke språket. Nå angrer jeg på at jeg ikke har hørt bedre etter de siste 7 åra.

Så jeg er en skikkelig, ordentlig innvandrer her :) Når jeg må ut på egenhånd og ikke henger hakkihel på gubben.

Epost!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh ! Nei - jeg kan ikke språket. Nå angrer jeg på at jeg ikke har hørt bedre etter de siste 7 åra.

Så jeg er en skikkelig, ordentlig innvandrer her :) Når jeg må ut på egenhånd og ikke henger hakkihel på gubben.

hm. Men det går kanskje litt lettere når du har hørt det såpass mye?

Trives du ellers, virker det som et sted du kan like å være over tid?

jeg har fått oppfylt en stoooooor drøm siden sist, det er ganske utrolig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

hm. Men det går kanskje litt lettere når du har hørt det såpass mye?

Trives du ellers, virker det som et sted du kan like å være over tid?

jeg har fått oppfylt en stoooooor drøm siden sist, det er ganske utrolig :-)

Så heldig du er, jeg har mange drømmer som fremdeles bare er drømmer.

Kanskje en dag...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...