Gå til innhold

Helt oppløst


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå når jeg skriver dette er jeg helt oppløst. Prøver å finne ut av økonomien (går på attføring) Prøver å finne ut om jeg kan ta opp studielån også (for å få råd til å bo for meg selv) Blir så syk, så syk av å bo hjemme. Men har ikke noe valg akkurat nå. Jeg som var på vei oppover. Holder på å trappe ned på medisinen og er snart ferdig med det. Må ringe legen å høre om jeg kan begynne på ny med en gang.

Må holde meg selv sammen og holde ut disse siste ukene før jeg får egen bopel. Men ikke lett dette når disse anklagene og folk er ekle. Har grått i flere timer men smerten har ikke gått vekk. Vel, akkurat nå roer jeg meg, har skrevet en del som har lettet på trykket.

God natt til alle dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du har en bedre dag i dag!

Går du i terapi for tiden? Og får du gjort det du skal på skolen?

Får ikke lest så mye slik det er nå nei. Skal på visning i morgen, og sikkert flere i dagene som kommer. Når jeg har flyttet så håper jeg få litt ro rundt meg slik at jeg får lest. Går ikke til behandling, nei. Bare gruppeterapi, som ikke hjelper noe særlig..får ikke snakket om det som er viktig å snakke om der...har en mistanke om at det er mer øvelse på sosialisering der og det er vel og greit det, men kanskje ikke det jeg trenger mest. Skal ringe legen i morgen (igjen) og høre om ny medisin og om hvor lenge jeg må vente. Han søkte meg til psykolog for flere måneder siden (han sa i hvertfall han skulle gjøre det..) men han har ikke nevnt et ord om det på flere måneder. Så må høre med han.

Er roligere i dag, men i og med at vi må arbeide i grupper på studiet så har deg også vært en del diskusjoner/uenigheter innad i gruppen og da ble jeg shaky og kvalm igjen. Nei, det skal ikke være så enkelt..

Takk for at du svarer meg...betyr mye det.

Håper du får en god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...