Gå til innhold

Separasjonstiden


Gjest meg tynn slitte satan

Anbefalte innlegg

Gjest meg tynn slitte satan

Jeg vet at det betyr at man IKKE skal bo i lag, IKKE "forstyrre" hverandre, GI hverandre ro og fred.

Men hva når den andre part IKKE forstår?

Tar seg til rette, kommer og går som det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest meg tynn slitte satan

Si at h*n må ringe på forhånd, og hjelper ikke det, la være å åpne døra.

Ikke bare bare å la være å åpne døra siden h*n har med seg noen, og omtrent henger på dørklokka.

Ikke hjelper det å minne h*n på avtalen vi skrev under på heller.

Hva mer kan jeg gjøre?

Vil helst ikke blande inn offentligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare bare å la være å åpne døra siden h*n har med seg noen, og omtrent henger på dørklokka.

Ikke hjelper det å minne h*n på avtalen vi skrev under på heller.

Hva mer kan jeg gjøre?

Vil helst ikke blande inn offentligheten.

Kanskje h*n har med seg noen, fordi h*n vet du ikke sier nei da?

Synes du skal si fra når h*n dukker opp neste gang, så tenker jeg det hjelper, når han må gå med uforettet sak. Det er ikke dårlig gjort av deg, det er h*n som ikke respekterer at dere har underskrevet en separasjonsavtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare bare å la være å åpne døra siden h*n har med seg noen, og omtrent henger på dørklokka.

Ikke hjelper det å minne h*n på avtalen vi skrev under på heller.

Hva mer kan jeg gjøre?

Vil helst ikke blande inn offentligheten.

Ring politiet neste gang h*n kommer på trappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he! For en syv-åtte hundre kroner får du ny lås og nye nøkler til ytterdøra på hjemmet ditt. Fås i byggvarehus.

Gi h*n en siste sjanse, si at det må bli slutt på "komme og gå" policyen, ellers....Gir ikke motparten seg da, så bytter du lås uten advarsler. Bare la h*n komme og finne sin egen nøkkel ubrukelig en vakker dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...