Gå til innhold

hvordan gjør jeg dette da...?


Gjest 2003/2004

Anbefalte innlegg

Gjest 2003/2004

jeg sendte i går en lang mail til noen, men ser nå at jeg har fått den i retur fordi mailadressen ikke finnes, ergo så hr jeg skrevet adressen feil... :o(

Denne mailen ligger i sent-boksen (jeg har online-adresse), kan jeg da gå inn en plass for bare å forandre mailadressen og sende på nytt? Hvordan gjør jeg dette? Gidder ikke skrive hele mailen på nytt, og regner med det er unødvendig, det er bare jeg som ikke er helt med når det gjelder data... *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du får åpnet mailen så merk den. (Høyre museknapp - merk alt) Når teksten er merket trykk Ctrl og C samtidig. Da har du kopiert teksten. Velg: Skriv ny mail og nå kan du lime inn teksten der du skriver. Ctrl og V samtidig limer inn.

Du kan også klippe ut og lime inn ved å bruke høyre museknapp og velge kopier/klipp ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan f.eks. gjøre det slik:

Begynn på en ny mail, men stav adressen riktig. La selve meldingen (tekstfeltet) være blank.

Åpne opp den sendte meldingen hvor innholdet var OK, men ikke adressen. Trykk CTRL+A, altså CTRL og A samtidig, deretter CTRL+C.

Flytt deg så til det foreløpig blanke tekstfeltet i den nye mailen, ved å klikke der. Trykk CTRL+V.

Hvis dette ble vellykket, er nå all teksten kopiert fra den gamle til den nye mailen. Ta en titt for å sjekke at ikke f.eks. underskriften din har kommet to ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...