Tavira Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Er det noen som vet hvor mye behandling man trenger i forkant, under og evt. etter et forsøk - i håp om at eggene fester seg? F.eks. med refleksologi... Veldig glad for svar! 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Jeg har hatt tilsammen 6 forsøk og blitt gravid ved to av dem (sist jeg ble gravid ble det abort). De to gangene jeg ble gravid gikk jeg til akupunktur underveis, de fire gangene jeg _ikke_ har blitt gravid har jeg ikke tatt akupunktur. Jeg hadde vel tilsammen rundt ti behandlinger begge gangene, en gang i uka. (Kosta fleska...) Det er vel ingen som kan si hvor mange ganger man _trenger_, for det er ikke mye dokumentert forskning på dette i det hele tatt, men min private statistikk tilsier at jeg skal i hvertfall til akupunktur før fjerde (og siste?) søskenforsøk ;-) 0 Siter
lilium Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Jeg har hatt tilsammen 6 forsøk og blitt gravid ved to av dem (sist jeg ble gravid ble det abort). De to gangene jeg ble gravid gikk jeg til akupunktur underveis, de fire gangene jeg _ikke_ har blitt gravid har jeg ikke tatt akupunktur. Jeg hadde vel tilsammen rundt ti behandlinger begge gangene, en gang i uka. (Kosta fleska...) Det er vel ingen som kan si hvor mange ganger man _trenger_, for det er ikke mye dokumentert forskning på dette i det hele tatt, men min private statistikk tilsier at jeg skal i hvertfall til akupunktur før fjerde (og siste?) søskenforsøk ;-) Går ikke du på Balderklinikken? Jeg går til Kari Normann (har hatt lang pause nå) og mener å huske du også bruker henne. Hun har klart det ingen andre har fått til - å gi meg regelmessige sykluser igjen! Applaus til Kari. Ser mange som kommer og går der, og klarer ikke la være å tenke på at den eller den chatter jeg kanskje med på DOL *ler* 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Går ikke du på Balderklinikken? Jeg går til Kari Normann (har hatt lang pause nå) og mener å huske du også bruker henne. Hun har klart det ingen andre har fått til - å gi meg regelmessige sykluser igjen! Applaus til Kari. Ser mange som kommer og går der, og klarer ikke la være å tenke på at den eller den chatter jeg kanskje med på DOL *ler* Stemmer det ;-) Har ikke vært der annet enn ved forsøkene da... Har ikke noe særlig sjanse uten ICSI, da spermiene er så fulle av antistoffer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.