Gå til innhold

Alt. beh. (igjen)


Tavira

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor mye behandling man trenger i forkant, under og evt. etter et forsøk - i håp om at eggene fester seg? F.eks. med refleksologi...

Veldig glad for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt tilsammen 6 forsøk og blitt gravid ved to av dem (sist jeg ble gravid ble det abort). De to gangene jeg ble gravid gikk jeg til akupunktur underveis, de fire gangene jeg _ikke_ har blitt gravid har jeg ikke tatt akupunktur.

Jeg hadde vel tilsammen rundt ti behandlinger begge gangene, en gang i uka. (Kosta fleska...) Det er vel ingen som kan si hvor mange ganger man _trenger_, for det er ikke mye dokumentert forskning på dette i det hele tatt, men min private statistikk tilsier at jeg skal i hvertfall til akupunktur før fjerde (og siste?) søskenforsøk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt tilsammen 6 forsøk og blitt gravid ved to av dem (sist jeg ble gravid ble det abort). De to gangene jeg ble gravid gikk jeg til akupunktur underveis, de fire gangene jeg _ikke_ har blitt gravid har jeg ikke tatt akupunktur.

Jeg hadde vel tilsammen rundt ti behandlinger begge gangene, en gang i uka. (Kosta fleska...) Det er vel ingen som kan si hvor mange ganger man _trenger_, for det er ikke mye dokumentert forskning på dette i det hele tatt, men min private statistikk tilsier at jeg skal i hvertfall til akupunktur før fjerde (og siste?) søskenforsøk ;-)

Går ikke du på Balderklinikken?

Jeg går til Kari Normann (har hatt lang pause nå) og mener å huske du også bruker henne. Hun har klart det ingen andre har fått til - å gi meg regelmessige sykluser igjen! Applaus til Kari.

Ser mange som kommer og går der, og klarer ikke la være å tenke på at den eller den chatter jeg kanskje med på DOL *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke du på Balderklinikken?

Jeg går til Kari Normann (har hatt lang pause nå) og mener å huske du også bruker henne. Hun har klart det ingen andre har fått til - å gi meg regelmessige sykluser igjen! Applaus til Kari.

Ser mange som kommer og går der, og klarer ikke la være å tenke på at den eller den chatter jeg kanskje med på DOL *ler*

Stemmer det ;-) Har ikke vært der annet enn ved forsøkene da... Har ikke noe særlig sjanse uten ICSI, da spermiene er så fulle av antistoffer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...