Gå til innhold

Kona mi er sjenert


Gjest hulk

Anbefalte innlegg

I de 13 år vi har kjent hverandre har hun aldri tatt initiativ til sex. Jeg har aldri opplevd at hun har fått orgasme, hverken ekte eller fake. Har det noengang gått for henne under samleie, så må hun ha skjult det for meg. Vi har kun hatt sex i mørket, for det meste med misjonærstilling eller bakfra.

Jeg lengter etter å oppleve hvor godt det er å slikke en jente og å bli sugd og kost med. Hvis jeg nærmer meg skrittet hennes med munn eller hender så presser hun meg unna.

Jeg har faktisk bare sett kjønnsleppene hennes ifbm våre barns fødsler.

I en alder av 34 år orker jeg ikke lenger å ta initiativet til sex med min kone, og dermed blir det ikke noe heller. Det blir like sørgelig forutsigbart hver gang. Vi har ikke hatt "sex" på et halvt år og hun ser ikke ut til å savne det.

Jeg er nok litt skjenert selv også, å snakke om sex og f.eks. onani er tabu hos oss. Jeg blir mer og mer deprimert i vårt forhold. Tanken på å skulle sitte på min siste dag og tenke på alt hva jeg har gått glipp av er grusom.

Er det noen som kjenner seg igjen ? Hva er galt med oss ? Er utroskap en løsning for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm!

Jeg tror nok det eneste som kan endre på situasjonen er at dere snakker sammen. Du har selv fortalt at hun aviser deg hvis du prøver å nærme deg med hender og munn.

Hvis dere begge er så sjenerte, så kan du kanskje ta dette opp i mørkeret, men du må ikke ta initiativ til sex samtidig (kun snakk).

Alternativet er at du viser henne dette innlegget og sier at dette er veldig viktig for deg.

På en eller annen måte må dere kommunisere med hverandre om disse tingene

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv gift med en mann (!)som er sjenert og kjenner meg godt igjen i din problematikk. Det er så lett å si for andre at løsningen er å snakke sammen, det er jo ikke det når man har store hemninger på det området. Hvordan gjør man det, rent praktisk, hvis begge synes det er vanskelig?

Jeg vil foreslå å kontakte Samlivssenteret Modum Bad, de har samlivskurs over hele landet som er høyt verdsatt og gir gode resultater. Kursene går nok ikke på seksualitet spesielt, men der vil man kanskje få hjelp til å snakke sammen. http://www.samlivssenteret.no/prep.htm

Utroskap vil bare lage situasjonen verre. Kanskje litt kortsiktig nytelse, men bekymring og stress og kanskje samvittighetsnag. Det vil ihvertfall ikke føre til bedring på kammerset hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm!

Jeg tror nok det eneste som kan endre på situasjonen er at dere snakker sammen. Du har selv fortalt at hun aviser deg hvis du prøver å nærme deg med hender og munn.

Hvis dere begge er så sjenerte, så kan du kanskje ta dette opp i mørkeret, men du må ikke ta initiativ til sex samtidig (kun snakk).

Alternativet er at du viser henne dette innlegget og sier at dette er veldig viktig for deg.

På en eller annen måte må dere kommunisere med hverandre om disse tingene

Lykke til!

Dere har havnet i en vanskelig situasjon, for det er mest normalt at man er sjenert i starten av forhold og at man etter hvert urforskjer bare mer og mer.¨Samlivskurs burde kanskje være å foreslå. Men aller først ville jeg snakket lenge med henne. Forsøk å fortell henne hvordan du har det. Skriv et brev til henne dersom det er lettere. At hun ikke vil la deg slikke henne kan jeg egentlig ikke helt forstå. Når hun forsøker presse deg opp igjen, si at du gjerne vil smake henne, og at du virkelig ønsker det. Kanskje er hun redd du skal synes hun smaker eller lukter ekkelt. Jeg vil anbefale å kanskje prøve hardere å få det som du vil. Hiss henne grundig opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange gode råd å komme med som de andre ikke allerede har sagt...... men utroskap er aldri en løsning på et problem ! Da gjør du problemene større.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snakk sammen

Dere har havnet i en vanskelig situasjon, for det er mest normalt at man er sjenert i starten av forhold og at man etter hvert urforskjer bare mer og mer.¨Samlivskurs burde kanskje være å foreslå. Men aller først ville jeg snakket lenge med henne. Forsøk å fortell henne hvordan du har det. Skriv et brev til henne dersom det er lettere. At hun ikke vil la deg slikke henne kan jeg egentlig ikke helt forstå. Når hun forsøker presse deg opp igjen, si at du gjerne vil smake henne, og at du virkelig ønsker det. Kanskje er hun redd du skal synes hun smaker eller lukter ekkelt. Jeg vil anbefale å kanskje prøve hardere å få det som du vil. Hiss henne grundig opp.

Snakk sammen eller oppsøk en samlivsekspert/ekteskapsrådgiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berthold Grünfeld

Dere er i en kritisk situasjon, som dere må gjøre noe med for å redde forholdet. Kontakt familierådgiver eller sexterapeut, slik at dere i fellesskap kan få drøftet den alvorlige situasjonen dere befinner dere i.

Uten hjelp utenfra tror jeg ikke forholdet mellom dere er liv laga, for å si det sånn. Utrokskap fra din side vil høyst sannsynlig bare påskynde samlivsbruddet. Det kan man kanskje si er en løsning for dere, men det vil ikke løse de følelsesmessige flokene du nå har slitt med i årevis overfor henne.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg er selv gift med en mann (!)som er sjenert og kjenner meg godt igjen i din problematikk. Det er så lett å si for andre at løsningen er å snakke sammen, det er jo ikke det når man har store hemninger på det området. Hvordan gjør man det, rent praktisk, hvis begge synes det er vanskelig?

Jeg vil foreslå å kontakte Samlivssenteret Modum Bad, de har samlivskurs over hele landet som er høyt verdsatt og gir gode resultater. Kursene går nok ikke på seksualitet spesielt, men der vil man kanskje få hjelp til å snakke sammen. http://www.samlivssenteret.no/prep.htm

Utroskap vil bare lage situasjonen verre. Kanskje litt kortsiktig nytelse, men bekymring og stress og kanskje samvittighetsnag. Det vil ihvertfall ikke føre til bedring på kammerset hjemme.

Dere trenger nok en utenforstående tredjepart som kan bistå dere med råd og vink.Mange kan etter forholdsvis kort tid komme ut av sin plagsomme sjenanse, bli mer åpne og tilgjengelige. Da vil de oppdage hvor deilig åpenheten er, at man kan si ting til hverandre som er opphissende. Noen ganger kan det være grovt snakk, andre ganger kjærlige ord. Språket er en viktig seksuell stimulans, kanskje noe av det viktigste vi har.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

winedrinker

Snakk sammen eller oppsøk en samlivsekspert/ekteskapsrådgiver.

La henne ferske deg når du onanerer, et godt påskudd til å få diskusjonen i gang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...