Gå til innhold

HJELP! Make-up artist utdanning


Gjest sminkedokka

Anbefalte innlegg

Gjest sminkedokka

Hei!

Er det noen der ute som vet om skoler i Oslo-området som tilbyr make-up artist utdanning?? Eventuelt hvor jeg kan finne de på nettet??

Noen som kanskje har tatt en slik utdanning som kan fortelle om sine erfaringer??

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør tenke deg nøye om før du begynner en slik utdanning. Har hørt en del negativt om slike skoler. Det er veldig dyrt. (50.000 i året) Om en får jobb med en slik utdannelse i dag er også tvilsomt.

Ei venninne av meg gikk på HairArtist skolen og de har også Makeup artist. Den skolen er IKKE å anbefale. Masse tull, rot og brutte løfter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sminkedokka

Du bør tenke deg nøye om før du begynner en slik utdanning. Har hørt en del negativt om slike skoler. Det er veldig dyrt. (50.000 i året) Om en får jobb med en slik utdannelse i dag er også tvilsomt.

Ei venninne av meg gikk på HairArtist skolen og de har også Makeup artist. Den skolen er IKKE å anbefale. Masse tull, rot og brutte løfter.

Ok!

Tenkt å kombinere det med en frisør-utdannelse da..ikke planer om å leve kun av den utdannelsen. Vet det er vanskelig..

Er halvveis i frisør-utdannelse, mangler kun lærlingetiden, men tenkte jeg skulle ta make-up utd. i mellomtiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!

Tenkt å kombinere det med en frisør-utdannelse da..ikke planer om å leve kun av den utdannelsen. Vet det er vanskelig..

Er halvveis i frisør-utdannelse, mangler kun lærlingetiden, men tenkte jeg skulle ta make-up utd. i mellomtiden...

Sifra når du er ferdig da - jeg skulle ha hatt meg et srøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!

Tenkt å kombinere det med en frisør-utdannelse da..ikke planer om å leve kun av den utdannelsen. Vet det er vanskelig..

Er halvveis i frisør-utdannelse, mangler kun lærlingetiden, men tenkte jeg skulle ta make-up utd. i mellomtiden...

Fins det ikke noe slags videreutdannings tilbud? Kurs?

Hør med dine kollegaer.

Ellers kan du gå i lære hos noen som har peiling på det.

Make-up artist er ingen beskyttet tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...