Gå til innhold

Farmen!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har gått glipp av de værste feidene...siden dette er i beste leggetid for 3 åringer som skal leses for.

Men jeg har litt sansen for Bente og faren, Olav jeg da...

Og så Eli viser seg å være tøffere enn toget...

ingrid er ei sippe...

aslaug kjenner jeg til, så hu er ok... YEAH, Aslaug ruler farmen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119929-farmen/#findComment-726072
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

Jeg har sansen for han der med lua, er det Bjørn-Tore han heter? Artig fyr! Som tar det for det der er - en konkurranse!

Olav derimot, sipper og depper og vil dra hjem så fort det butter imot. Buuuuuuuuuu!

Etter den tiraden dattera hans kom med ikveldens program, så buer jeg ut henne også.

Og den skrika med det lyse lange håret med pannelugg, hun som var såååååååå venninne med Aslaug en dags tid, er jo barnslig, selvopptatt eller hva det er som feiler mennesket. Blir jo såååå fornærmet stakkars. Og så sinna da! Skremmer kanskje myggen.

Hun der mørke, litt kraftige er så anonym at de andre står i fare for å glemme henne helt. Så kanskje vinner hun hele greia fordi de andre glemmer at hun er en konkurrent rett og slett.

Jeg synes iallefall det var litt mer underholdende denne gangen. Mer spennende personligheter enn sist.

Og forresten, Aslaug, har jeg forandret mening om. Min første tanke var at den dama der hadde jeg ikke tålt lenge. Men NÅ synes jeg hun er en grepa jente, som jeg kunne tenkt meg å ha til venninne faktisk. Heia Aslaug!

Og hun gamlemor er nå søt da! De andre burde beholde henne for å stabilisere stemningen.

Tror jeg kommer til å følge dem videre. Det er ikke så mye dritt og tant og fjas her som i andre reality-serier.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119929-farmen/#findComment-726124
Del på andre sider

Jeg har sansen for han der med lua, er det Bjørn-Tore han heter? Artig fyr! Som tar det for det der er - en konkurranse!

Olav derimot, sipper og depper og vil dra hjem så fort det butter imot. Buuuuuuuuuu!

Etter den tiraden dattera hans kom med ikveldens program, så buer jeg ut henne også.

Og den skrika med det lyse lange håret med pannelugg, hun som var såååååååå venninne med Aslaug en dags tid, er jo barnslig, selvopptatt eller hva det er som feiler mennesket. Blir jo såååå fornærmet stakkars. Og så sinna da! Skremmer kanskje myggen.

Hun der mørke, litt kraftige er så anonym at de andre står i fare for å glemme henne helt. Så kanskje vinner hun hele greia fordi de andre glemmer at hun er en konkurrent rett og slett.

Jeg synes iallefall det var litt mer underholdende denne gangen. Mer spennende personligheter enn sist.

Og forresten, Aslaug, har jeg forandret mening om. Min første tanke var at den dama der hadde jeg ikke tålt lenge. Men NÅ synes jeg hun er en grepa jente, som jeg kunne tenkt meg å ha til venninne faktisk. Heia Aslaug!

Og hun gamlemor er nå søt da! De andre burde beholde henne for å stabilisere stemningen.

Tror jeg kommer til å følge dem videre. Det er ikke så mye dritt og tant og fjas her som i andre reality-serier.

*ler* Glemte å si hva jeg selv mener i innlegget mitt i går,

men nå kan jeg bare stille meg bak deg og si at dette kunne jeg ha skrevet selv,

I tillegg liker jeg også Hilde, hun virker som en skvær jente, stille og relativ annonym men hvet å gi beskjed når ting går forlangt. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119929-farmen/#findComment-726250
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...