Gå til innhold

kortison sprøyte?


Gjest kortison-sprøyte?

Anbefalte innlegg

Gjest kortison-sprøyte?

Har fått en senebetennels i armen, og det har ikke gått over etter en to-ukers tid. Vurderer en kortison-sprøyte, men kan det ha noen uheldige bivirkninger? hvordan fungerer det egentlig? hvor lenge vil den vare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en risiko, men jeg tok den for mange år siden. Har fått to ganger i begge skuldre. Den første på høyre side for ti år siden, den andre for åtte år siden. På venstre side fikk jeg begge for omtrent syv år siden. Er ikke spesielt plaget siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest revmatiker

Hei

Jeg har tatt flere kortisonsprøyter og har ikke hatt noen bivirkninger av dette,

Det som er så fantastisk med kortisonsprøyter er,-- skal gi deg et eksempel.

- jeg var sååå dårlig,. verket i hele kroppen og kunne ikke gå særlig uten at det var et smertehelvete. Gikk som en snegle over gulvet og brukte maaange minutter bare det å snu meg i seng eller komme meg opp.. (jeg har leddgikt) Så da var det bare å bli kjøprt til Rikshospitalet å få en kortisonsprøyte i baken,.. og virkningen kommer i løpet av noen timer! Thank God for Kortison!

Tror ikke du skal være bekymret.. Det er ikke bra hvis man tar mange sprøyter for ofte-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...