Gå til innhold

nå må jeg snart få sove!!!!!


Vingeskutt

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli desperat. Kan ikke huske når jeg sist hadde en god natts søvn. greier ikke å sovne, ligger bare og vrir meg. er jeg heldig slumrer jeg kanskje litt om morgenen før jeg må stå opp. Aner ikke hvordan jeg skal komme igjennom en dag til.

Sovemedisinen som tidligere har hjulpet meg gjør det bare værre. det føles som kroppen min sovner, mens tankene jobber på høygir. jeg greier ikke å sovne, men det føles som om jeg drømmer i våken tilstand eller noe, for tankene tar kontroll, og det kan være veldig skremmende.

Jeg tror det kan være Aurorix som er skyld i dette problemet, har brukt det i ca 6 uker og har bare fått værre søvnproblemer.

har noen ganger greid å sovne på sobril, men må da ta mye. dette er verken bra, holdbart i lengden, dessuten får jeg hangover.

får kanskje møte med en psykiater for å se på medisinen i neste uke, men jeg aner ikke hvordan jeg skal greie morgendagen . jeg er jo så sliten.

Må kanskje bøtte innpå med mer sobril så jeg får slappet litt av. Vet jo at det absolutt ikke er bra, men er redd for hva jeg kan finne på hvis jeg blir mer desperat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest meg tynn slitte satan

Det er en stund siden du skrev innlegget. Håper du har fått sove! Trøst deg med det at det er en til som IKKE har fått sove. Har hatt det slik en god stund, og VET at en vakker dag blir det helt sikkert bedre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve en annen sovemedisin som Imovane, Stilnoct eller evt Truxal?

stilnoct er den jeg har brukt, men som ikke funker. Har verdens verste hangover nå, tok 50 mg sobril i natt. vet at det kanskje ikke er så bra, men jeg måtte sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...