Gå til innhold

Gjett hva jeg fikk i går???!!!! :-))))))))


Moraki

Anbefalte innlegg

Da jeg kom hjem fra jobb og gikk opp oppgantrappa, lå det en stor bukett røde roser med rødt fargebånd og alt som hører til, midt på den dingsen jeg hiver skoa på! :-)

Det var ikke noe kort, så jeg ringte til blomsterbutikken (navnet stod på papiret) og spurte hvem som hadde gitt dem til meg. Nei, det kunne de ikke oppgi, men vedkommende hadde ikke sendt med noe kort. Personen skulle være mellom 1.80 og 1.90 høy, normal kropp og kort mørkt brunt hår. Javel, tenkte jeg og la på. Satt og funderte på det hele dagen. Så plutselig tenke jeg: "Kan det være han?" Så jeg sendte melding til den personen og sa takk for blomstene. Fikk til svar "hvilke blomster?" "Eh, sorry jeg antok det var deg siden ingen andre kunne gjort det." Ok da, det hadde vært han som hadde sendt dem.

Åååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koselig ikkesant??? :-)

Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å`h heldige deg.. :) Det var kjempe koselig.

Noen du har et godt øye til da?

Jeg vil også ha blomster. (håper å få noen på bursdagen so er på lørdag)

Ja, jeg ble kjempeglad! Kanskje jeg må strikke en jaktgenser til han nå, hehe! Sånn for takknemmelighetens skyld! Godt øye og godt øye..ja, man kan vel si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble kjempeglad! Kanskje jeg må strikke en jaktgenser til han nå, hehe! Sånn for takknemmelighetens skyld! Godt øye og godt øye..ja, man kan vel si det sånn!

Du må ikke finne på å strikke han en genser.

Det betyr ulykke.

Kjøp han eller en flaske vin og en pakke kondomer. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor betyr det ulykke?

Det aner jeg ikke.

Det er vel noen som har strikket genser til sin kjære og like etterpå så har det blitt slutt.

Ulykken er ikke noe værre enn at de får ifra hverandre.

Det er gammelt overtro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor betyr det ulykke?

Gammel overtro: Når genser'n er ferdig, er kjærligheten slutt.

Som sagt: Overtro. Har aldri strikka en dritt, og likevel stakk gubben av :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...